Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har lyst til å sende deg en PM, men du har visst sperret postboksen din. Er det bevisst, eller har du bare glemt å hake av i den boksen på profil-innstillingene dine? Hilsen hemmelig venn.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Hei Hemmelig Venn! Nå har jeg sjekka alle innstillinger, men det ser ut som det skal for meg. Jeg har ikke forandret noe i det siste heller. Merkelig. Kanskje det er en bøgg? Mvh AntiP.
Ikkelektuell Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Æsj. Bugs gjør meg småmuggen. Men kan ikke du sende meg en PM først, da? Da må jeg vel kunne få det til. Hvis du skjønner hvem jeg er, da. Det regner jeg med at du gjør.
Ikkelektuell Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 *knegg* Ja, du skjønner det hvert fall nå!! Ho ho!
Gjest Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Hehe... Jeab da! Kunne du gjøre den gigantiske tabben å legge inn et ANONYMT innlegg??????? Haha...ler meg skakk Og enda verre...glemme anonymknappen på neste innlegg hæhæhæhæh BUSTED!!!!!
Ikkelektuell Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Jepp. Enda godt at dette ikke var en av de mange hetsetrådene jeg har startet.
bixit Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 Ja... Hva skal en si om sånt da? Anonymknappen er ikke helt ukjent for deg nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå