Gå til innhold

Sitter helt rørt etter baby shower:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter oppe å er helt rørt:o)

Elisabeth veninna mi, hadde arrangert baby shower. Var ute å spiste med samboer og når jeg kom hjem var veninnene mine her og ,masse blå ballonger med its a boy,blå m&m, kaker med blå strø, blå tallerkner,blå glass, blå duk og masse gaver og kort.

Fikk å gave fra victoria secret. Jeg ante ingenting, så fantastisk måte å feire graviditet på. Dette har de planlagt en mnd sammen Viktor samboeren min:o) Helt fantastsik og veldig amerikanisert, akkurat som jeg liker det hehe. Håper det går bra med dere? to uker igjen ca:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er!

- Men det er vel sånt vi egentlig fortjener, at noen ordner og duller litt for oss nå?

Håper mine venninner også gjør det.....

Skrevet

Åååååh, så heldig du er! Blir nok ikke noe babyshower på meg, for mesteparten av mine venninner har flyttet herfra :( Men jeg har en flott svigermor som strikker nyyydelige klær, så jeg skal vel ikke klage :) Men hvis noen av mine venninner blir gravide, kommer jeg nok til å lage babyshower for dem ja. Det er jo så koselig :)

Heldig du er som har en så snill sambo, og gode venner :)

Skrevet

For en fantastisk ide!!!! Håper jeg får muligheten til å arangere det for noen. Er selv snart 36 og i mitt 2. og siste svangerskap, men har noen få venninner igjen som ikke har fått ennå. Om de er så heldige å bli gravide vil jeg prøve å arrangere noe sånt for dem. Nydelig!!

Skrevet

Så gøy med venninner som gjør i stand sånne overraskelser! :-)

Skrevet

Jeg gleder meg virkelig til å arrangere sånn for jentene:o)

Skrevet

Å så utrolig koslig av dem å gjøre dette for deg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...