Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Sitter oppe å er helt rørt:o) Elisabeth veninna mi, hadde arrangert baby shower. Var ute å spiste med samboer og når jeg kom hjem var veninnene mine her og ,masse blå ballonger med its a boy,blå m&m, kaker med blå strø, blå tallerkner,blå glass, blå duk og masse gaver og kort. Fikk å gave fra victoria secret. Jeg ante ingenting, så fantastisk måte å feire graviditet på. Dette har de planlagt en mnd sammen Viktor samboeren min:o) Helt fantastsik og veldig amerikanisert, akkurat som jeg liker det hehe. Håper det går bra med dere? to uker igjen ca:o)
sund Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Så heldig du er! - Men det er vel sånt vi egentlig fortjener, at noen ordner og duller litt for oss nå? Håper mine venninner også gjør det.....
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Åååååh, så heldig du er! Blir nok ikke noe babyshower på meg, for mesteparten av mine venninner har flyttet herfra Men jeg har en flott svigermor som strikker nyyydelige klær, så jeg skal vel ikke klage Men hvis noen av mine venninner blir gravide, kommer jeg nok til å lage babyshower for dem ja. Det er jo så koselig Heldig du er som har en så snill sambo, og gode venner
jan.mam Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 For en fantastisk ide!!!! Håper jeg får muligheten til å arangere det for noen. Er selv snart 36 og i mitt 2. og siste svangerskap, men har noen få venninner igjen som ikke har fått ennå. Om de er så heldige å bli gravide vil jeg prøve å arrangere noe sånt for dem. Nydelig!!
Ezmeralda Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Så gøy med venninner som gjør i stand sånne overraskelser! :-)
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg gleder meg virkelig til å arrangere sånn for jentene:o)
snuppelure 74 Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Å så utrolig koslig av dem å gjøre dette for deg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå