Mamma til M07 & M09 Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 ubetalt permisjon etter endt fødselspermisjon??? Mener å ha lest det, men finner ikke ut hvor. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal begynne i jobb igjen, eller om jeg skal ha et ekstra år hjemme med gullet. Har ikke lyst å komme til sjefen og si jeg skal være hjemme et år til hvis jeg risikerer å bli sparket. Håper noen svarer og evt gir meg en link hvis noen vet hvor det kan stå, om dette er tilfelle.
mayaya Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jepp. Men aner ikke hvor jeg har lest det :-/
NoDoubt Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Er 99.9% sikker på at du har krav på det. Men det er uten lønn. Ring Nav eller arbeidstilsynet eller lignende og spør.
Mamma til M07 & M09 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2007 tusen takk hadde håpet å finne noe skriftlig, så jeg har å vise sjefen. er ikke den typen som er så flink å svare for meg, så hadde vært greit å kunne vise til noe. Plager meg at jeg ikke finner det igjen, for mener å ha lest det tidligere et sted
Gjest ->>- Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Ja, det har du. Arbeidsmiljølovens §12-15, andre ledd. Du finner den på lovdata.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå