Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Tenker å ta noen månader extra (permisjon uten lønn) nar jeg blir ferdig med min fødselpermisjon. Lurer på er det mulig? Trenger noen manader til fordi har ingen som kan passe jenta mi.
Mamma til M07 & M09 Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 hehe, jeg la ut et tilsvarende spm på skravle. får følge med å se om noen svarer på den tror det er mulig, men er ikke 100% sikker
Mamma til M07 & M09 Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 de på skravle sa at man hadde rett på permisjon uten lønn.
Kahbean Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Slik jeg har forstått det så har du mulighet til det ja.... Du må selvsagt søke om permisjon fra din jobb så da har du ikke krav på det men jeg kan ikke tru at de ikke er villig til å gi det til deg. MEN de kan jo nekte det hvis de vil!
mayaya Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Nei, det kan de ikke nekte. Alle som har barn under en viss alder, som jeg dessverre ikke husker nå, har krav på ulønnet permisjon et år.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Du har krav på det, de kan ikke nekte deg. Men du har ikke krav på samme stilling når du kommer tilbake. (De kan ikke sette deg ned i lønn eller noe, men de kan forandre på arbeidsoppgavene).
Mrs. Bouquet Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Man har rett på ett års ulønnet permisjon etter svangerskapspermisjonen.
Mamma til M07 & M09 Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Men må man ikke si fra/søke minst 12 uker i forveien?? Mener jeg leste det et sted, men husker ikke hvor og det plager meg. Liker å kunne legge fakta på bordet. Hvis noen har en link, hadde jeg blitt veldig glad. Leitet i går, men fant ingenting, (så er ikke lat og ikke gidder selv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå