Gå til innhold

I dag gråt jeg i barnehagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leverte dattera mi litt seint i dag og da vi ankom bh var det full kaos der...Hun som ofte tar imot dattera mi hadde det veldig travelt med andre barn og det var jo selvfølgeli forståelig

Da jeg gikk begynte dattera mi å gråte pga hun følte seg sikkert helt alene og forlatt.

I bh har dem et veldig lavt vindu som står på gløtt så jeg og dattera mi og somregel beste vennina hennes står og vinker forvel på hver vår side

Jeg har somregel god til så jeg pleier å tulle litt med dem ved å ta hånda inn vindet og kile dem litt for det syns dem er så gøy

Men i dag hjalp ingenting..hun nektet og slippe hånda mi og bare gråt:MAMMA,MAMMA!!!

Jeg gikk inn og en av vikarene der ble med henne for å vinke adjø og eventuelt trøste henne

Hun ville ikke slutte å rope å gråte etter meg så jeg stilte meg bak en vegg rett i nærheten for å høre om hun ville roe seg etter at hun trodde jeg var gått.

Jeg hørte vikaren prøve å trøste henne...men etter jeg hadde stått der noen få sekund hørte jeg ikke lenger stemmen til han vikaren.Jeg hørte liksom at hun var alene!

Jeg gikk for å sjekke og da satt hun der helt alene og forlatt....gråt helt for seg selv!

Han hadde bare sluttet og trøste henne og gått ifra henne gråtene.Så fort han regnet med jeg var gått fra bh

Jeg gikk inn for å hente henne.Jeg har aldri gjort det før men nå som jeg følte det ble feil av meg å overlate henne sånn uten at hun fikk en hånd og holde i så syns jeg liksom det var det rette.

Men mens jeg tok på henne skoene kom hun som pleier å ta imot henne og så selvfølgelig at jeg gråt mine stille tårer

Jeg syns det var sååå flaut!!!

Ikke for at jeg er redd for å grine foran folk men man skal liksom ikke grine i en bh! Jeg forklaret situajonen og dem beklagde seg veldig.Dem henta vennina hennes og da var alt greit

Da var det ingen problem for henne at jeg gikk:=)

Men må si det at jeg er skuffa!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår deg meget godt jeg... Jeg tror jeg hadde gjort akkurat det samme, hvis jeg hadde hørt at barnet mitt ble igjen alene. Slik bør ikke skje.

Støtter deg 100% og ser ikke noe galt i at du gråt. Det hender at jeg sliter med å gå jeg også.

Skrevet

off takk for det!! Klarte ikke la være..ingen syns det er noe gøy å gråte i nærheten av barn selv om jeg ikke tror noen av dem la merke til det da hehe!!

Jeg syns ikke det er noe gøy foran mitt eget barn heller!!

Mor skal liksom være sterk

Skrevet

Hmm!!! Sorry for alle skrive-feilene mine:=)

Skrevet

Jeg gråt selv forran barnet mitt i dag, fordi at en katt var død...(ja, litt teit, men hormonene gjorde det umulig å unngå). Måtte da forklare hvorfor mamma var lei seg. Guri, det var ikke lett. Men jeg fik den beste trøsta i hele verden ;o)

"slapp av, mamma. Det går bra. Jeg skal gjøre han frisk igjen". Så hentet hun lekestetoskopet sitt...(3 1/2 år)

Skrevet

Huff da. Det hørtes ut som en skikkelig tøff start på dagen. Skal selvfølgelig ikke være sånn i en barnehage! Hadde gjort det samme som deg. Og du er ikke den eneste som tar til tårene ;) Har ikke skjedd bare en gang med meg, men flere ganger, at jeg har skyntet meg ut dørene fordi tårene presser på når gutten min gråter etter meg. Har blitt skikkelig "myk" etter at jeg ble gravid igjen, og tåler ingenting.

Men det var godt at dem ordna opp til slutt iallefall, og det endte bra. Men forstår godt du er skuffa.

Skrevet

Hei:o)

Jeg hadde nok gjort det samme eller værtfall gått inn igjen og prøvd å få ordnet opp.

Synes det var fint gjort av deg jeg og ikke noe å være flau over:o)

Heller en mor som bryr seg for mye enn for lite!

Ikke så lett å holde gråten tilbake for tiden nei..hehehe:o) men der er du ikke alene.

Skrevet

Off så trist då!!!:=(

Skrevet

Hei.

Jeg jobber i barnehage å skjønner deg godt. Sånn skal ikke skje. Bra at du fikk snakka med hun som pleier å ta i mot dattern din også. Så du fikk forklart problemet. Da får sikkert di snakka med vikaren også. Ofte kan det være kommunikasjons svikt blandt personalet når sånt skjer.

Kanskje vikaren ble ropt på, eller ikke helt visst hvordan han skulle takle situasjonen.

Viktig at foreldre sier ifra når de ikke er fornøyd og når de er fornøyd selvfølgelig.

At du gråt er ikke uvanlig. Jeg har sett flere foreldre gråte en skvett i garderoben etter at minsten er levert. Men det går stort sett bra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...