Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 har tatt to tester nå å begge har vært neg,men jeg føler meg så gravid..fryser og er stinn i magen,for ikke å snakke om dårlig humør:( går ikke å venter eller håper på å bli gravid,det er heller det motsatte.Har hatt sex en gang å tok en angrepille etterpå,men kan den ikke ha funket? noen som har opplevd lignende?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har aldri opplevd det, men ei venninne har opplevd det 2 ganger. Hun slo aldri ut positivt på graviditetstestene, hverken hjemme eller hos legen. Nå siste gangen (som endte i sa i uke 11) visste hun at hun var gravid lenge før hun fikk det stadtestet via en gyn undersøkelse hos legen, testene ble aldri positive. Samme skjedde da hun var gravid første gangen (hun har nå ei jente på 4 år).
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 å huff da...ja det hørtes litt skummelt ut..det er nå ca 1mnd siden jeg tok pillen..men kroppenkan vel bli litt rar etter et sånn pille?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Selve pillen kan endre kroppen litt ja, og også stresshormonene! Hvis du f.eks. stresser rundt det å være gravid så kan kroppen produsere symptomer på graviditet uten at du nødvendigvis er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå