Gå til innhold

har lett over ALLT, hvor e den ene nye vinterskoen til snuppa blitt av???

Anbefalte innlegg

Skrevet

leitet i skap å skuffer, skjønner ikke noe!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror også avisbudet..................

Har de vært i bruk? kanskje snuppa har lekt med de. sjekk under vogna. Der finner jeg mye jeg leter etter. I dag fant jeg bilnøkkelen i utstyrsrommet på dampvaskeren............. osv osv........... lykke til i letingen.

Mamma sier. Alt som ikke er stjålet kommer til rette igjen. jmf avisbudet:)

Skrevet

*Ler*

Jeg skulle også foreslå avisbudet.....;o)

Skrevet

hehe hadde jeg hatt et avisbud sku jeg tatt han/henne!!! ;) Nei det e helt merkeli leitet alle veier, under vogn, inni skap, under skap, oppi skuffer, kan ikke begripe det, den må jop vere her en plass!!! Men blir vel ofte sånn at når man leiter så intenstetter noe finner man det ikke men når man ikke tenker på det så dukker det opp!!! Hm merkeli greier!

Skrevet

avisbudet hehe:p

har du hund?? de er glad i å bære ting å glemme dem overalt

Skrevet

minstemor her i gården tar av seg sko og sokker om hun kan på høyre fot hele tiden, og hun er veeldig glad i sko og å putte ting feil steder, henter gjerne sko fra gangen og legger dem her og der rundt om i huset. Så da hennes høyre sandal var borte nå tidligere i høst lette jeg overalt på hennes mest vanlige gjemmesteder osv, men borte var den. Den dukket i oktober, under setet foran barnesetet hennes i bilen.. Sent men godt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...