Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg kan godt innrømme at jeg syns jeg ser brukbar ut på en bra dag Og at jeg på en dårlig dag ser rævva ut
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Snakk om aa veare innbilsk!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Innbilsk? Snakker bare om ren og skjær fakta.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Kjenner søsteren din, likner du på henne er du IKKE pen.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 Hvilken søster? De på angivelig 5,3 og 9 mnd? Nei, vi ligner ikke.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #12 Skrevet 30. oktober 2007 Nei, hun som holder til på BIM. Eller kanskje på DIB nå?
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #13 Skrevet 30. oktober 2007 Såpass.... Jeg har plutselig en søster som holder til her inne...? Jeg må si at søstrene mine planlegger barn eller har fått barn i en enormt tidlig alder isåfall.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #15 Skrevet 30. oktober 2007 Sant skal sies;-) Stolt over henne jeg!! Klarer det så bra i så ung alder!
Cat.68 Skrevet 31. oktober 2007 #16 Skrevet 31. oktober 2007 Det er bare flott å være så fornøyd med seg selv at man kan si at man synes man er pen. Skulle ønske alle kunne det. Jeg er ikke noen skjønnhet, men jeg er ikke stygg heller. Jeg er meg, og liker den jeg er bak utseendet mitt..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 31. oktober 2007 #17 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er faktisk periodepen jeg. For tiden er jeg desverre inne i en lite pen periode, men jeg har på følelesen at det ikke er så lenge igjen av den:)
ragna Skrevet 31. oktober 2007 #18 Skrevet 31. oktober 2007 tja, mennesker som digger utseèndet sitt er ikke særlig tiltrekkende på meg.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #19 Skrevet 31. oktober 2007 Er jo ikke snakk om å nødvendigvis digge utseendet sitt, men skal alle gå rundt å være misfornøyd med seg selv da? Er det mer tiltrekkende mener du? Hvis du sier til noen: Så pen du er! Og istedenfor å svare takk, så sier det f.eks. neeeei, jeg ser helt jævlig ut jeg.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 31. oktober 2007 #20 Skrevet 31. oktober 2007 stort sett ser jeg ok ut noen ganger syntes jeg at jeg er virkellig pen men syntes også at jeg ser for jævlig ut til tider uansett hva jeg gjør. det handler vel om dagsformen tenker jeg. så nei så lenge man ikke går rundt å glorifiserer seg selv, å virkelig går opp i det at man er pen så er det vel ikke noe negativt å se at man selv er pen. det er jo bare positivt.
ragna Skrevet 31. oktober 2007 #21 Skrevet 31. oktober 2007 absolutt ikke. selvfølgelig skal man være fornøyd med seg selv. men det finnes en middelvei; ikke særlig hot med en kvinne/mann som står og digger seg selv i ett vindu ved hver anledning? og proklamerer høyt for enhver at "gud, jeg er så fiiin". det tyder på veldig lav selvtillit om man må ha bekreftelse for enhver ting til enhver tid. lav selvtillit er ikke tiltrekkende. har aldri opplevd at noen har svart "nei jeg ser jævlig ut" ved ett slikt kompliment.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå