Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 jeg lurer bare på en ting.. var på do i sted... da merker jeg at jeg har noe klissette hvitt slim der nede... kan minne om utflod, men vet ikke om det var det... kan dette være litt av slimproppen.. er førstegangs og vet ikke helt...
magma-mor Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Heisann!! Jeg tror slimproppen er litt mer gjennomsiktig og ofte med litt blod i. Den er også ganske seig... Men det er veldig vanlig med mer utflod mot slutten av svangerskapet. Gjerne også hvit, så d er nok kanskje bare dette Når slimproppen min gikk første gang var jeg ikke i tvil, men så er det dem som ikke merker at den går engang, så for alt du vet kan d hende din allerede har gått;) Jeg går hel tiden å venter nå... har 11 dager igjen!!!! Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Hva med om fargen er mer gulaktig da? skarp gul.. Er litt slimete, men ikke så slimete som jeg trodde proppen skulle være. Det komme ganske mye da. Hilsen en annen anonym
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 hei! jeg trodde slimproppen min gikk, det vare slimete og litt blod. men to dager etterpå da jeg hadde tissa, ploppa det no sykt nedi do :S da jeg så ned, haaang det ned MASSE slim! blod og gørr... trodde jo fødselen var i gang hehe men alle opplever ikke det synet som jeg ugh... fødte samme natt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå