Gå til innhold

igjen.. slimpropp

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer bare på en ting.. var på do i sted... da merker jeg at jeg har noe klissette hvitt slim der nede... kan minne om utflod, men vet ikke om det var det... kan dette være litt av slimproppen.. er førstegangs og vet ikke helt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!

Jeg tror slimproppen er litt mer gjennomsiktig og ofte med litt blod i. Den er også ganske seig... Men det er veldig vanlig med mer utflod mot slutten av svangerskapet. Gjerne også hvit, så d er nok kanskje bare dette ;)

Når slimproppen min gikk første gang var jeg ikke i tvil, men så er det dem som ikke merker at den går engang, så for alt du vet kan d hende din allerede har gått;) Jeg går hel tiden å venter nå... har 11 dager igjen!!!!

Lykke til!!

Skrevet

Hva med om fargen er mer gulaktig da? skarp gul.. Er litt slimete, men ikke så slimete som jeg trodde proppen skulle være. Det komme ganske mye da.

Hilsen en annen anonym

Skrevet

hei!

jeg trodde slimproppen min gikk, det vare slimete og litt blod. men to dager etterpå da jeg hadde tissa, ploppa det no sykt nedi do :S da jeg så ned, haaang det ned MASSE slim! blod og gørr... trodde jo fødselen var i gang :P hehe

men alle opplever ikke det synet som jeg :P ugh...

fødte samme natt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...