Yellowgoldfish Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg drikker masse - det er det som holder meg gående! fra morgenen til ca 15.
Antina Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 Er det lov a drikke? Har hort det er darlig for barnet. Barnet skal ikke sove ellers?
Marolla Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg drikker innimellom. Har ikke merket noe fra eller til på Kaja
Gjest Ut på tur Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Prøv og se hvordan det går. Jeg kan ikke drikke kaffe for hun får vondt i magen
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Jepps, drikker kaffe. Noen dager ikke noe, andre dager mange kopper. Men drikker koffeinholdig brus også da... Lillesnupp reagerer ikke på koffeinen her ihvertfall. Heldigvis, da hadde jeg blitt gal..
Papegøyeblomst Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg drikker masse - koffeinfri kaffe!! Evergood sin smaker pyton, men friele sin (grønn pose) er faktisk ganske god..Har servert den til gjester uten å "si ifra", og får stadig høre at det er god kaffe jeg lager.... Da kan jeg drikke så mye jeg vil, uten å tenke på at lillemann får i seg koffein, og jeg kan drikke den sent på kvelden....
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg regner med at det er pga. koffeinet man ikke skal drikke det? I så fall drikker jeg store mengder cola i døgnet- her snakker vi liter- Jenta mi har sovet hele natten gjennom siden hun var 6-7 uker.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Antina - hehe, ja det er vel strengt tatt ingen lover som nekter deg og drikke kaffe;p
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg kan desverre IKKE drikke kaffe, da blir jentungen helt hyper. Men du må nesten prøve deg frem, noen barn tåler det andre ikke...
Forskeren Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg drikker kaffe, 1-3 kopper om dagen. Kanskje derfor lillegutt sover så dårlig på dagtid? Men jeg MÅ ha en kopp om morran for å våkne selv.
Sunshine2222 Skrevet 31. oktober 2007 #12 Skrevet 31. oktober 2007 Prøved kaffe og snakk og hyper unge... og da var hun to uker :-) Koffeinfri, friele den grønne (sånn som ble anbefalt over her) er kjempegod!!! Noen barn reagerer ikke på koffein i det hele tatt, da kan du jo drikke til krampa tar deg :-)
Taram har gutt&jente Skrevet 31. oktober 2007 #13 Skrevet 31. oktober 2007 Har drukket kaffe nesten daglig mens jeg har ammet. Men fant ut at jeg måtte holde meg unna filterkaffe/presskanne, lillesøster ble så innmari fisen av det. Mens espressobasert kaffe gikk greit. Holdt meg til enkle doser, og bare én om dagen. Det har gått helt fint. Er mer koffein i filtermalt/kokekaffe/presskanne enn i de espressobaserte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå