Gå til innhold

Hjelp om softbag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt kombivogn, det er softbag til da barnet er nyfødt.det er bare det at den er så trang? skal ha barn i desember og lurer på hva jeg skal ha rundt barnet nedi den softbagen??

Har en voksipose men det virker jo som det er for liten plass ?

Kan man bruke noe annet nedi?

Og når kan man begynne å trille turer?

Mange spørsmål. men jeg lurer fryktelig på dette altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også kombi med softbag, teutonia mistral, bagen er ikke så stor, men tror ikke babyen skal fryse for det. Ble tipsa om å ha lammeskinn i, også ett ullpledd og dyne. Så har du jo "lokket" på bagen oppå der igjen..

Skrevet

Hei - hadde softbag med førstemann og det fungerte helt strålende - også med dunpose oppi (hadde også vinterbarn). Det er bare viktig at du ikke kler på barnet med stor kjeledress i tillegg (som også tar stor plass) men bruker ulltøy/fleecedress f.eks.

Ville forsøke med den du har kjøpt først og fremst i stedet for å bruke penger på hardbag i tillegg før du har prøvd deg litt frem.

Trille turer kan du gjøre så snart du er klar for det selv, men husk bare på at du gjerne bør avvente litt dersom det er veldig veldig kaldt. -10 er grensen, men ville vært litt mer påpasselig med helt nyfødt.

Lykke til

Skrevet

Jeg har også softbag, har prøvd med voksiposen oppi og det er litt trangt. Men babyene liker jo å ligge trangt i starten så tror det skal gå bra første tiden. Kan etterhvert ta ut bagen og bare ha posen i vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...