Gå til innhold

####### Skravletråd IKM 8. november#######

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, er det noen som vil følge rittet frem mot IKM?????

Er så superspent, har vært prøver siden juli/aug. men har måtte bryte av p.g.a sykdom (streptokokker 2 ganger) innleggelse på nevro og senebetennelse. Og dette siden aug. Nesten helt utrolig, er jo som regel ALDRIG syk. Og nå har jeg hatt det hakk i hæl. Ja ja man overlever slikt.......

Må også legge til at alt dette skjedde 5 deger etter vårt bryllup 07.07.07.

Ja ja da har vel jeg lagt ut min livshistorie nesten he he he....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir med her. =o)

Oi, det var heftige greier paa deg i hoest.

Gratulerer med bryllup, ikke med sykdommer men at du er i gang igjen - det er bra.

IKM 8. nov her ogsaa, da har jeg regnet ca 30 dagers syklus, som er det mest normale for meg, noen ganger pluss minus en dag.

En god uke igjen paa oss da, hvordan er det med symptomer? Jeg synes det jobbes i magen og er troett og sliten uten grunn, hehe.... Sikkert bare en haug med innbildning, det har det vaert foer.

Lykke til!

Skrevet

hei hei Femina.

Ingen symtomer her i gården. Så det blir spennende neste uke å se hva testn sier.

Skrevet

Hei! Henger meg på her jeg også :). Jeg vet egentlig ikke når jeg har IKM, har akkurat sluttet på p-pillen. Men hvis jeg har 28 dagers syklus så har jeg ikm 7. november. Blir spennende å se! Jeg leter etter symptomer hele tiden... Føler meg trøtt og vondt i magen/kvalm. Men vet ikke om det er pga gravid, at mensen snart kommer eller bare fordi jeg har sluttet på pillen...

Skrevet

Huff ja litt fortvilened for dere som har nettopp sluttet på pillen. For kroppen blir vel en smule ustabil en periode fremover. Jeg har prøvd den del prevansjon men jeg tåler desverre ingenting.

Blir spennende skal krysse fingrene for alle.

Skrevet

slenger meg på her! Har også ikm 8 november, så nå kjenner jeg lysten til å ta en test etterhvert. dagene snegler seg av gårde.. hehe..

mulig jeg tar en test på morgenen den 6., for da har jeg bursdag. selvom det kan bli skikkelig nedtur.. Vi får se, krysser fingrene.

syns kanskje det murrer litt i magen, men aner jo ikke om det er fordi en liten spire har satt seg.. spennende å kunne følge med på hverandre da!

Jeg har ett barn fra før av. da ble jeg gravid på første forsøk, men i ettertid har jeg fjernet en bit av livmortappen, så jeg er veldig spent denne gangen på hvordan det skal gå. Noen andre som har gjort sammen operasjon og blitt gravide etter det??

Skrevet

Har ingen erfaring meg slike operasjoner desverre. Tror ikke det skal skape problemer for det er jo noen som fjerner en eggstokk og blir gravid......

Er du i 1 pp???

Skrevet

Halloisen:-)

Hadde bestemt meg for å ikke bli med på en sånn " IKM- greie" jeg, men her er jeg nå da;-) Ikke bare, bare å la vær, hehe. Har IKM engang mellom 6.-8. nov, men vil prøve å klare å vente med test til den 11. nov, da har samboeren min bursdag:-) Kjenner meg slapp og uggen, litt små- øm i brystvortene(bare vortene) og det presser bak øynene og i hodet...men, jeg jobber i barnehage hvor alt mulig går for tia, så kan vel være at jeg har dratt på meg noe derfra.(Uansett greit å ikke ha ALTFOR høye forventninger...)

****Krysser fingre og tær, og slenger ur litt lykke-støv(ser mange andre gjør det her;-)**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************til alle oss som gjerne vil:-)

*klem*

Skrevet

Hei jenter. NÅ har symtomene virkelig begynt å svinge seg. Oppblåsthet, stikking i siden, pms- smerter. Full nedtelling her ja....Men det går veldig fort pga oppussinga. Nok å henge fingrene i.

Noen planer i helga da jenter?

Skrevet

Nå begynner jeg å bli veldig spent her! Syns det er veldig mye murringer i magen nå, og ikke helt som det er når mensen kommer.. Så krysser fingrene her! Vi er på besøk hos mine foreldre i helgen, så jeg holder meg unna vin til middagen i tilfelle.. Bare noen dager igjen til testing nå.. :)

Skrevet

Hei jenter!

Aah, naa drar det seg til mot IKM, ooouuuuuuuuuuuaaaaaaaaah, kjenner jeg er veldig spent denne runden. Hadde sex baade foer, paa og etter EL, saa sjansene boer vaere gode. Har faatt oemme pupper, synes det jobber noe voldsomt i magen og er veldig troett om kveldene, kan gjerne sove 13 timer uten at det er noe stress med det, hehe.....

Tar Progesta Care krem, men begynte ikke rett etter EL, men en uke etter EL, i tilfelle jeg bommet paa EL, og jeg tror kanskje jeg faar litt oemme pupper av den kremen, saa det er nok et falskt symptom....

Noen som har erfaring med Progesta Care? Har mistet noen tidlige jeg da (veldig ferdig med aa baade snakke om det, soerge over det og i det hele tatt - selv om det jo var toeft da det sto paa) og det sies at man faar "festehjelp" ved bruk av denne kremen opp mot IKM, og gjerne fra ca rett etter EL. Noen med erfaring?

Spennende blir det i hvert fall....

Lykke lykke til alle sammen!

Skrevet

hei, noen som har tjuvstartet testing ennå?? jeg tok en test i dag tidlig, og den viste en svak svak strek, men allikevel?!?! venter et par dager før jeg tar en test til, men nå er jeg håpefull!! :) Lykke til alle sammen

Skrevet

Slenger meg innpå her jeg også.... Jeg har også IKM den 8. nov og pga mye symptomer så bråbestemte jeg meg i dag for å ta en test. Og det kom en svaaaaaaaaak strek frem, lyserosa!! Ikke morgenurin da og bare 9 dager dpo, så jeg er så utrolig spent!! Må teste på nytt i morgen tidlig.... Kommer jo aldri til å få sove i natt:)

Lykke til dere andre også:)

Skrevet

Hadde et svakt øyeblikk i går og tok en test. Den var supernegativ. Men om du Siv elisabeth fikk en svak strek så er odsen for at du er gravid gaaaaaanske stor. Gratulere på forskudd jeg. Hold oss orientert da... Lykke til!!!!

Skrevet

Åh.... ikke si sånn da!! Jeg blir jo så vanvittig fjollete her jeg sitter!! Tenk om....... åååååå!!! Jeg tror jeg blir sprø snart! ;)

Skrevet

He he he hehe stakkars deg du får neppe sove i natt. Men jeg leser stadig innlegg hvor personer får svak strek og de kaller jet gjerne svak positiv. Vil nok bryte ut i full positiv når det har gått noen dager....

Skrevet

TR kom i går. Da er det bare å mote seg opp til neste runde.

Skrevet

Hvordan gaar det med dere jenter?

Jeg tester i morgen, to dager over IKM - som egentlig like godt kan vaere IKM......

Er veeeeeeeeeldig spent, synes det stikker og stukker i magen jeg, men det kan jo vaere hva som helst. Ingen TR til naa i hvert fall.

Skrevet

hei hei,

jeg skal teste i morgen, er suuuuuperspent!! håper dagen går fort!! jeg har store forhåpninger! min første pp da, så hadde jo vært flaks! men det gikk på første forsøk med førstemann her!

lykke til alle sammen!§

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...