Gå til innhold

snakker/leker dere med baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker og leker dere med babyen all den tiden den er våken ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,men setter av tid hver dag til å leke faste leker,lese bøker å synge å sånt.Viktigt bånd mellom mor å barn å dessuten elsker jeg å se min kjære unge smile når hun gjennkjenner sangene.

Skrevet

Jeg snakker masse med mitt barn..

Han ligger masse på gulvet og leker med sine leker når han er våken. men det er ofte jeg legger meg på gulvet sammen med han.. men han ligger mye alene også, han underholder seg selv med sine leker..

men snakker med han mens han holder på..

Skrevet

Ja, vi snakker og leker masse sammen. Når han ligger på matta si så sitter jeg oftest der sammen med han, han liker best å ha selskap. Og når storesøster kommer hjem fra barnehagen så leker hun med han. Snakke med han gjør jeg hele tiden=)

Skrevet

Jeg snakker og leker mye med han, men han ligger også på teppe eller i babygym og spreller og "snakker" med lyspærer og leker:)

Jeg snakker også med han når jeg steller, mater og bærer han i Mei Tai innimellom.

Skrevet

Godt å høre det ikke bare er jeg som ikke er sammen med babyen hele tiden hun er våken.

Skrevet

Jeg snakker masse med lillegutt.

Synger for han og leker med han, men han leker også veldig fint alene.

Skrevet

nei ikkje heile tida, ej synest det er viktig at ho lærer seg til å leike seg sjølv også, vist ikkje så vil eg nok gjere meg sjølv ei bjørne tjeneste til ho blir eldre....

men stimulerar ho selfølgeleg masse og pratar og tullar med ho men ikkje heeeile tida....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...