KaMa Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 ..og lurer på om dette er stedet for folk som ikke evner å trekke logiske slutninger og hvor feigheten blomstrer? Er det virkelig mulig å tro at "de på kranglesiden" er syke i hodet, for de slenger bare dritt og jadijadijadi? Anonyme innlegg på kranglesiden som omhandler nick (som for de fleste "faste" der inne er totalt ukjente) er da vitterlig dere selv som står bak. Logisk tenkning tilsier at folk som ikke er et sted, heller ikke vet hvem som er på nevnte sted (skravlesiden) og ergo er det da temmelig vanskelig å slenge dritt til folk man ikke vet eksisterer. Hvem i all verden er det som står for den nedrige og syke delen av nevnte side da? Er tydeligvis ikke alle her inne som er like begeistret for den joviale og greie stemningen deres her inne, men som like vel er redd for å bli utelukket fra det gode selvskap. Ellers er det rimelig å påpeke at drittslenging er barnslig oppførsel, og de yngste brukerene er her inne, ikke på kranglesiden, hvor gjennomsnittet ligger på rundt tredve år. Og vi diskuterer. Vi driver ikke med døll baksnakking. Det er langt mer interessante ting det går an å ta opp enn skravlesidens brukere.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 :-) du får alltid sakt ting så bra du :-)
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg forstår ikke helt hva du snakker om nå azz... våtservietter? Eller hva du skal ha til middag? Du virker litt syk azzzz!!
Süsse Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Ingen her vil noen gang innrömme at det er slik. Vi vil sikkert ikke se at noen flauser med anonymknappen heller, for det er meget godt innövd.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Hva har unge brukere med barnslighet å gjøre? (PS:gidder ikke ta ung mor/gammel mor diskusjonen en gang til, bare lurte på hva du mente) drittslenging, destruktiv oppførsel og hersing av enkeltpersoner har jeg ingenting til overs for. skjer heldigvis ikke så ofte. Dårlig humor (subjektivt), diskusjoner og krangling er helt greit. de faste på krangle virker stort sett hyggelige. Er mer bekymret for den mentale helsa til anonym (som sikkert stammer fra skravlesiden eller utenifra) syns jeg da.
KaMa Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2007 Dårlig tid i går kveld.. Jeg mener at baksnakking alá "hun har så behov for oppmerksomhet, hun tror hun er noe, ...kan det eeegentlig stemme at..." er ungdomskoleoppførsel. Ikke at svært umodne og lite/dårlig sosialiserte 30 åringer kan gjøre det samme, men de fleste som har bikket en viss alder legger, igjen slik oppførsel underveis til voksenlivet. Rett og slett fordi det ikke er en sosialt akseptert oppførsel. Her inne (uten at jeg har giddet å sjekke profilen på så fryktelig mange) er det stor overvekt av mødre i begynnelsen av tyveårene. Skulle tro at de hadde klart å vokse fra en slik oppførsel, men åpenbart ikke. Og jeg mener slett ikke at alle unge kvinner oppfører seg slik, det har vist seg mang en gang at det er nok av unge kvinner (og menn for den saks skyld) som er særdeles oppegående og reflekterte, og ikke det minste feig. Men du kommer ikke unna at nevnte oppførsel er en fryktelig umoden oppførsel, og at det er temmelig bombesikkert enkelte av skravlesidens brukere som representerer anonyme innlegg på krangle.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Min erfaring er faktisk den at det er de som har bikka 30 som faktisk er de verste. De yngre er mer opptatt av å bli tatt seriøst, mens de eldre vet de kan slippe unna med nesten hva som helst. Ikke rent lite dritt jeg har hørt fra de såkalt voksne gjennom tidene. Både her inne og i rl.
KaMa Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2007 Vi over tredve på kranglesiden har ingen problemer med å signere med nick om vi skulle få en uimotståelig trang til å slenge dritt. Men her er det snakk om anonyme som skriver om totalt ukjente nick, og tematikken er så pubertal at jeg nekter å tro at det er folk som har levd litt etter avsluttende eksamen på vidergående som står bak. Gå gjerne inn å ta en titt på innlegg som har vært lagt ut, med drittslenging. De fleste med nick går som regel hardt ut mot drittslengere og det aksepteres sjeldent. Hvorfor i all verden sitter det da folk her inne som mener at de samme folkene er de som slenger med leppa? Vet for øvrig ikke hvordan det er der du kommer fra, men i de miljøene jeg har frekventert de siste 15 årene er det særlig lite akseptabelt med baksnakking alá utseende, oppmerksomhetstrang osv. Jo eldre vedkommende er, jo lenger opp går tilhørerenes øyenbryn. Men selvsagt, det kan jo være at jeg er særdeles selektiv med hva for folk jeg gidder å forholde meg til og hvilke miljøer jeg ønsker å være en del av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå