Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Hey, oppdaga nettopp endringa i nicket ditt. På igjen allerede el?
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Nei jeg byttet det til 1pp for en diskusjon jeg laget på bim, for å lage litt oppstuss under temaet og det klarte jeg , men nå klarer jeg ikke bytte tilbake fordi din egen side ikke fungerer ;-) Men sånn, skjer det så skjer det.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 aha, tenkte det var ganske sprekt å begynne på igjen så tidlig (men det er vel strengt tatt ikke såååå tidlig lenger- bare føles som om det var i forige uke) Blir nok en stund før vi hiver oss på igjen ihvertfall:p
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Nå er du vel ganske blakk? eller har du snakket med telenor? Hehe, ganske sprekt ja, med bekkenløsning verre enn da jeg var gravid.. tenk de er 5mnd.. skulle tro jeg hadde henne med hjem i går.. haha går for fort!"!
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Tror jeg skal tatoere "donerte 3500kr til tvaksjonen så hold kjeft" i panna;p Har du bekkenløsning ennå? Så utrolig slitsomt da! Ja det går sinnsykt fort, litt nervøs for det der egentlig. Liker egentlig ikke unger når de beveger seg opp over to års alderen jeg...
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Haha, du trenger ikke donere mer på et par år du Ja, kjempeslitsomt, går til fysio og sånn da.. Heehe men når de er to så går de jo i barnehagen... ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå