enliten2009 Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg testet meg nå 3 dager før ikm! Jeg hadde vært på toalettet ca 30 minutter før jeg tok testen om kvelden, og da hadde vel alt det som kom ut bare rent igjennom?? Eller har det ikke noe å si eller?! Leste i etterkant at testen burde taes om morgenen. Men burde det ikke ha vist en svak hvis jeg hadde vært gravid nå 3 dager før ikm? Trenger noen råd fra dere..!
lykkeni=) Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har lest at man bør teste med morgen urin for da er hcg nivået høest, det ken jo også være at d er litt tidlig å teste ennå=)
Babyønske44pp Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 hei. jeg tror de bare anbefaler at du skal ta den på morgen, da urinen har ligget og "godgjort" seg en stund. så om du tar den på kvelden eller morgen tror jeg egentlig ikke har så veldig stor betyding. men jeg sliter med negative tester jeg også. så jeg har egentlig ikke så mye erfaring. lykke til, hilsen bligravid.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Heisann. Grunnen til at de ber deg om å ta morgenurinen er at da har urinen liggi å godgjort seg en stund som stod nevnt her... Så når du tar graviditetstest en halvtime etter at du har vært på do så er det omtrent bare vann du tisser og dermed ikke "konsentrert" nok urin til å gi korrekt utslag... jeg vil dermed anbefalle deg ta en test når det er mange timer siden sist du var på do og allerhelst på morgenen... Lykke til!! klem
enliten2009 Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 tusen takk alle sammen:) Håper og krysser fingrene for at det kan ende opp positivt:) Vi får se!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå