Gå til innhold

Er det flere enn meg som lager hallowenpakker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden ble jeg så lei av at de store barne som gikk

hallowen forsynte seg grovt av gottebollen, men de minste

knapt nok turte å ta noe. Så i fjord lagde jeg små pakke men

gotte jeg delet ut isteden. De fleste syntes det var kjempe morro

å få dem. Så i år følger jeg opp suksessen fra i fjord.

Flere enn meg som gjør det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer til å gjøre tilsvarende ja :-)

Da slipper noen å være beskjedne eller "frekke".

... men nå orket ikke kroppen mer.... Etter 12 t på jobb, hjem for å lage kake og gele sammen med barna, legge barna, pynte ett halloweenbursdagsbord og rydde litt sa det stopp!

Fikser godteriet i morra etter jobb :-)

Ha en fin dag i morra!

Skrevet

Tenkte å løse det sånn jeg også. Så kan heller barna bytte seg i mellom hvis det er noe de ikke liker i posen.

Skrevet

Hos meg får de en ting hver, og den er det jeg som legger i posene deres. Like greit det, for da har jeg kontroll på godteskåla.

Gir dere virkelig flere ting til hvert barn? Jeg hadde blitt blakk hvis jeg skulle gjort det, for rundt her er det sikkert over 20 unger på dørene.

Dessuten går jeg gjennom ungenes poser når de kommer hjem og sorterer ut det som ikke er forseglet fra fabrikk. Hvis dere lager egne pakker med løst godteri blir det ikke spist av mine barn ihvertfall..

Skrevet

Her var det noen frekke unger i fjor som protesterte da jeg la godt i posene deres - NEI vi vil ikke ha sånn - vi skal ha sjokolade.

Drit og dra mener jeg, de får ta det de får. I år kjøper jeg kun en type godt, og legger det selv oppi posene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...