Gå til innhold

Hvor trøtte er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og hvordan fungerer dere på dagtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 36+3 og jeg er ikke noe særlig trøtt på dagtid, begynner å kjenne siget i øynene på denne tiden nå men får ikke sove når jeg legger meg=(

når jeg da først sovner så sover jeg gjerne til langt på dag, 12-13 tiden dersom jeg er myyye våken på natta=)

Skrevet

Er i uke 33 og ganske trøtt ;) Hehe.. klarte ikke dy meg ;)

Skrevet

I uke 7 og akkurat litt trøttere enn vanlig, men sånn at jeg fungerer normalt.

Skrevet

Er i uke 12 og skulle tro jeg led av utmattelses syndromet!!!!!!! sove sove sove er alt jeg vil!!!!!! Men funker noen timer hve dag.....

Skrevet

Er i uke 30 med andre barn,er helt utmatta om dagen,var ikke sånn med første barn tror jeg er mye sliten fordi jeg ikke kan legge meg ned og hvile når jeg trenger det...men men,det går helt fint da...

Skrevet

Er i uke 35 og er drit trøtt... må opp mange ganger om natta å tisse... plages åsså med mye hoste=( fungerer dårlig sitter å små dupper i gostolen i løpet av dagen........

Skrevet

Er 16+5 og har vært kjempetrøtt i en måned! Begynner å få tilbake litt energi nå, men sover fremdeles 10 - 12 timer hver natt. Hvis jeg må stå opp tidlig en dag er hele dagen ødelagt. Heldigvis er jeg student og har mulighet til å sove så lenge jeg vil ;) Dessuten blir jeg mye fortere sliten enn før.

Skrevet

Jeg er i uke 29 og er veldig trøtt

Lite energi:=( Rotehus for tiden!

En dag innimellom går det greit men som regel vil jeg helst ligge i sengen eller sofaen å slappe av men det går jo ikke pga jeg har en jente 2,5

Skrevet

Jeg er også kjempetrøtt! 33 uker i morgen. Skikkelig morgengretten når sønnen min vekker meg, stakkar. Sover et par timer på dagen når jeg har anledning til det. Fint å være student sånn sett, men ikke mye som blir gjort, og snart kommer eksamenstiden- grøss!

Skrevet

i uke 7, legger meg før midnatt men makter ikke stå opp før 10-11-12. n om jeg må tidlig opp er jeg helt vrak på dagen...

Jobber skift, og neste uke må jeg opp kl 5! sovner vel til barnetv jeg da:S håper det bare er en periode, for det blir jo ikke noe liv til overs!

Skrevet

Er i uke 16 & blir trøtt utpå dagen.

Men fungerer for det ... legger meg bare tidligere på kvelden enn vanlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...