Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 kan man gi babyen litt vann når den er nyfødt eller er det kun melk man skal gi?
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 jeg fikk beskjed om gi vann til min lille men ikke mye, bare litt av å til, i alelfall viss lillen ble snuffsete, for å ikke bli dehydrert. Å vann er noe av det sunneste man kan få Så jeg ga min det for å venne han på det åsså. Å nå er han 11 måner å drikker vann til den store gullmedalje
Ranveig R Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Vatn er ikkje farleg for nokon å drikke, men det er veldig sjeldan det er nødvendig å gje babyar vatn, spesielt dersom dei får morsmelk. Vi begynte vel å gje førstemann vatn då han var rundt 5 mnd, for at han skulle bli vant med tutekopp, og smaken av vatn. No er han 2 år og har alltid likt vatn best av alt han får å drikke.
Fru Lillamum Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Var på møte med helsesøster i går og de sa at så lenge man ammet så skal man ikke gi vann. Vann kan man gi når babyen går over til fast føde. fra 4-5 md og oppover.
saray Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 det er bedre å gi morsmelk for tørsten hvis du ammer men ammer du ikke kan godt babyen få en liten sup vann for mme er ikke en tørsteslukker som morsmelk er
Mamzen Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Begyn så smått med vann når ungen starter å spise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå