LRMG Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Æsj, synes kroppen min fortsatt føles vridd og vrengt etter fødselen for 2,5 mnd siden. Det har ordnet seg fint nedentil, men magemuskulaturen gjør vondt, både lenger oppe, men særlig helt nederst. Og symfysen gjør vondt, og det gjorde den jo ikke før fødselen!? I tillegg blir jeg skikkelig støl i lysken og de leddbånd/muskelfestene som er der, når jeg går lenge. Og det knepper, knekker og knaser i både muskler og ledd i hele bekkenområdet. Kjipe saker. Jeg har vært veldig aktiv etter fødselen - kan jeg overbelastet på noe vis? Noen ganger går det helt fint, men ofte føler jeg meg som en 70-åring etter en aktiv dag, og synes liksom ikke det går riktig veien heller... Burde jeg gå til fysioterapeut eller noe? Hvordan er det med dere andre?
Marolla Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Magen er fint, men kjenner det litt i hofta hvis jeg har gått langt. Å gjøre nr 2 er et daglig mareritt.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jotakk jeg kjenner det likedan.... mulig det er noe med alder å gjøre, men jeg kan til tider (og det er ofte... ) kjenne meg som en giktisk 70 åring ja. Aner ikke om du bør gå til fysio, men selv hadde jeg ikke tatt skade av litt massasje..... *sukk* tror det blir en stund til jeg får tid desverre. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå