Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Hva er deres erfaring med det? Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe det, men hørte ei som har en på 3 måneder, som sa at det var et "must"..
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg tror det varierer veldig på hvor masse bruk en har for det. Jeg for min del har ikke armlen på godstolene vi har, så da kommer nok ammeputa godt med! mange foretrekker å bygge opp med vanlig pute opp imot armlenene vet jeg.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Det lurer jeg også på, kan vel bruke en vanlig pute eller noe sånt?? Hadde ikke tenkt å kjøpe ammepute
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg hadde med førstemann, men den ble veldig lite brukt... Har ikke tatt den frem nå fordi jeg tenker at jeg ikke vil ha bruk for den.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har kjøpt den fra mothermade, super som vanlig pute også den
Fugl Phøniks Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Brukte ammeputen masse sist. Det virker som om det er noe bokhveteskall inni den. Merke Babydan. I dette svangerskapet har jeg brukt den som støttepute i sengen. Fungerer perfekt. Vaskbart trekk et must- da baby gulper etc. Det finnes mange tulletet baby produktre, men ammepute er veldig god å bruke for å kunne sitte avslappet.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 brukte ikke amme pute me første mann men savnet det veldig. Bygget da opp me vanligge puter osv. men etterhvert som han vokste å ble lidt mer sprellen ble d bare tull. Det endte me att jeg annstrengte meg så mye me hvær amming at jeg fikk problemer me rygg og nakke. denne gang har jeg kjøpt puten i god tid. En stor og god. Dobbel heter d vel. La den i sofaen me en gang å nå er hele familien frelst i den puten både mann og barn ville helst hatt en hvær både i sengen å sofaen hehe. Lillesøster er enda ikke føtt å ammeputen er allerede på vei til å bli slitt av resten av fam. Jeg fant ut at jeg like godt kunne kjøpe en til slik at jeg har en egen til lillesøster blir født. Kjøpte da en vannlig enkel beregnet til 1 barn, en fra kid. Men nei den kommer ingen til å bruke. Ingen som liker den hehe. Alt for liten og for hard Får vertfall ha den i fred. Håper bare lillesøster liker den å at den funker til amming, den er vertfall ikke brukende til noe annet.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 jysk og kid også, tror jeg...har billige puter!!!
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 Har ingen erfaring med det selv og hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe det, men har en venninne som nettopp har født og hun er helt avhengig. Jeg har sett henne bruke den og det ser veldig praktisk ut, altså. Så i morgen drar jeg og kjøper en. Har sett at de har dem på KID til 199,- forresten. Skal du kjøpe på større babyutstyrsforretninger kommer du fort opp i 500 kr for en ammepute, selv om de ikke nødvendigvis er bedre.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 En vanlig babydan-ammepute koster faktisk bare 299:)
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 Oki, interessant... Hvor får man kjøpt en Babydan-pute? Synes kanskje Kid sin virker litt liten...
Engle barn Skrevet 1. november 2007 #12 Skrevet 1. november 2007 Jeg har kjøpt Babydan sin ammepute på Baby Shop, men de har de også på Barnas Hus vet jeg:).
Gunni_2 Skrevet 1. november 2007 #13 Skrevet 1. november 2007 Jeg brukte ammepute sist, men det var litt lite fyll iden, så jeg har kjøpt ei ny denne gangen. Syntes den var veldig grei å bruke, siden jeg har problemer med skulder og nakke,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå