dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 skjønner ikke noe jeg.... begynte på spray på fredag,skal inn til samtale på tirsdag,altså på spraydag 12. ikke fått noe info i det hele tatt...
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Har du ikke fått ark om regimet da? Du bør vel kontakte klinikken hvis du er usikker.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 fikk det arket,men er jo ikke fylt inn datoer.måtte dra dit å hente alt sammen siden de ikke hadde fått sendt det. trodde kanskje noen hadde en ide om sånn ca hvilke dag man begynner,men da får jeg ringe i morgen. beklager.
*mary had a little lamb Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Hei dollypopp, hører ikke du til på rikshospitalet også? Jeg fikk et gult ark med overskrift: VIKTIGE TIDSPUNKT i posten sammen med resepten og blodprøverekvisisjonen. På det gule arket har de fylt inn dato for oppstart hormonsprøyter. Jeg startet med sprayen i dag og skal starte med sprøyter den 14/11 - samme dag som de har satt opp blodprøve1
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2007 jo,og jeg har også fått det arket,men eneste datoen som er fylt inn er spraystart. men da begynner du på sprøyter rundt dag 14 da.da vet jeg sånn ca. var det dag 12 jeg sa jeg skulle dit....?da holder jo det. takk for svar:-)
*mary had a little lamb Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Oki - da forstår jeg. Jeg skal starte med sprøytene på spraydag 16... Om du ble noe klokere av det... :-) Ville kanskje sendt en mail om jeg var usikker - til: [email protected] Jeg har mailet et spørsmål ved to anledninger - og de svarer utrolig kjapt. Skrev mitt fulle navn, navnet på legen og sykepleieren som jeg hadde på forsamtalen (og som har skrevet resept til meg). Litt lettere enn å sitte på tlf og høre den svareren i ett sett... Lykke til Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå