Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 De siste dagene har kjønnsleppene mine vært en skikkelig PAIN IN THE ASS!! De er ikke vonde når jeg tar på dem, men når jeg går så gjør det skikkelig vondt. De er såre og ømme, og de virker hovne... Noen andre som opplever dette? Er forresten 33+3 dag..
*1+1=2 små* Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 jada flere av oss:P Svir og klør og er ømme...sikkelig herlig!! Tror hele tiden at jeg har soppinfeksjon men tror det er at de er hovne og slikt....
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 her snakker vi en finslig kombinasjon av økt blodtilførsel, skjøre slimhinner og økt utflod...så ja, det kan jo fort minne om sopp Vi er nok mange i denne klubben
pandabjørn Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 jeg har hatt som deg HI...da jeg var hos jm 10. okt så nevnte jeg at jeg var sår i underlivet.....fikk komme inn til legen som er på samme plass som jm mi...og han tok å sjekke om jeg hadde sopp og det hadde jeg...fikk en stikkpille + en salve som heter Daktocort som jeg smurte meg inn morra og kveld i 2 dager og nå er jeg helt bra.. jeg hadde så vondt når jeg tørket meg det var helt grusomt.. vil anbefale deg å kjøpe den salven så håper jeg at du blir bedre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå