Gå til innhold

Størrelse på amme-BH. Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å bestille amme-BH fra bravissimo eller motherhood, men de har jo helt andre mål. Cup er jo cup, men lengde måles i ?? Noen som har erfaring med dette? Bruker vel 95E til vanlig, så vil bestille med F-cup. Men hva lengden tilsvarer? Håper noen kan hjelpe meg med dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er målt i inches, altså et engelsk/amerikansk mål. En inch er ca 2,5 cm. Eller helt korrekt, 2,539cm. Dvs at 95F cm er str 38F. Håper det hjalp?! :)

Skrevet

Ja, bortsett fra at motherhood sin var i enten 42, 44 eller 46... Må se litt nærmere på det der...

Skrevet

Var inne på motherhood jeg var og titta, på size chart der. Er ikke helt sikker på om jeg skjønner hvor du har titta hen. For det jeg kan se av størrelsene på bher er at de måles i inches, og går opp til str 40, som tilsvarer 100cm i Norge. Kan ikke du sende meg en link om hva det var du titta på, så kanskje jeg kan hjelpe litt bedre :)

Skrevet

Var inne på motherhood plus, der var bare 1 amme-bh. Har bestilt 2 vanlige i 40F, så får vi krysse fingrene for at de passer... Også bestilt et par andre plagg, så nå er det bare å vente...

Skrevet

Hei :)

Jeg kjøper alle mine bh'r på bravissimo. Kjempefornøyd med kvaliteten prisene og ikke minst servicen. Bruker 36 G i deres str og det blir i norsk str 80 G. Og den engelske str går opp 2 om gangen(34-36-38osv)Men det blir det samme som at de går opp 5 om gangen her hjemme(80-85-90osv) Hvordan str er i ammebh vet jeg ikke, men det regner jeg med kanskje står i Fitting guiden deres om det er noe forskjell fra normale bh'r. Håper dette var noe til hjelp og ikke bare forvirrende;) Ikke like lett å skrive ned hva man har i hodet så at andre skal forstå det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...