Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Nå skal jeg krype til køys med boka mi:-) Deilig å ta seg litt tid til å lese på senga igjen....... Ha en fortsatt fin kveld:-)
Gummelillan Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er akkurat ferdig med boka mi jeg ;-) Sååååå glad for i morgen skal jeg i bokklubb, så det var just in time! Men er det bare meg, eller får flere inn Eia og Tufte Johansen i hodet med stemmen; Boka mi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå