Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars lille klumpen min, tror ikke han var klar over hva som skjedde før det alt var over - han gråt ikke, modige lillemannen min, men det var så vidt ikke mor klarte å styre seg..

Både pappan og legen var stolt over hvor flink han var og legen kommenterte at de fleste gråt en skvett i hvert fall..

Han har ikke hatt noen synlige tegn på ubehag etter hendelsen og det eneste en kan peke på var en del smatting pga blodsmak i begynnelsen ellers like blid og glad som alltid og føyk rundt på gulvet i stua som et olja lyn..

Glad det er over og håper nå på litt lettere og MYE koseligere ammestunder uten så mye vondt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre at det gikk fint:) Lykke til videre!

Skrevet

Så bra:) Leah gråt da hun fikk bedøvelsen, den smakte visst stygt og hun ble vekket for å få den så ikke populært:) Både mamman å pappan satt med tårer i øynene da det var over, mens hun sovnet igjen..de er så flinke disse små:)

Skrevet

Oi, fikk hun bedøvelse? Det gjorde ikke Emil..

Skrevet

Gjorde han ikke? Så kjempeflink han var da:) Mulig legen satte bedøvelse for vårs del, da vi synes det hørtes så fælt ut;-) Han smurte på bedøvelse med en liten pensel og så klippet han..klippet var over på 1 sek da, men synes det var fint at hun fikk bedøvelse:)

Skrevet

Hvordan gjør de det når de klipper tungebåndet?

Kan dere forklare?

Skrevet

Det kan jeg forsøke å gjøre for dette sitter veldig friskt i minne, selv om det er vanskelig å forklare noe som jeg kun så fra siden.. Jeg turde ikke holde ham så det gjorde pappan og legen satt forran Emil..

Først tittet hun i munnen hans og under tunga.. SÅÅÅ måtte hun berolige mor og far, tror hun tok tak i saksa minst fire ganger for vi kom med så mange spørsmål.. Hun tok så frem saksen åpnet munnen hans og snap så var hun ferdig - det gikk så fort at jeg nesten ikke rakk å blunke..

Verre var det ikke..

Skrevet

Men jeg har ikke turt å titte ennå, redd for at han blir redd dersom jeg fikler med munnen hans.. Men han kunne helt klart allerede rekke tunga lengre ut en i går.. Det er så stas å gjeipe om dagen.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...