Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden dette er et forum for å spørre og diskutere ting, blir det jo lett fokus på ting vi ikke får til eller ting som vi er usikre på om vi mestrer.

Så jeg tenkte det burde være rom for en skrytetråd der vi tar frem hva vi er stolte av med babyene våre eller oss selv.

Skriv litt om hva du er fornøyd med at babyen din mestrer :)

Her er janteloven forbudt!

Jeg begynner gjerne jeg :)

Min baby på 7 uker finner roen i senga si på 1-2-3. Når han skal sove for natta så legger jeg han bare i senga og der blir han liggende uten noe styr. Jeg kan se inn til han og selv til og med etter 1 time kan han være våken, men ligger helt i ro i mørket og koser seg. Og sånn har han vært helt siden han ble født. Ingen "stor-seng-angst" her i gården og legging er no problemo. Og DET er jeg stolt av!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En fin tråd:)

Vår lillegutt har også fra han ble født (eller iallfall fra vi kom hjem;) ) funnet roen selv i senga si. La ham i stor sprinkelseng med det samme og det har i grunnen ikke vært noe problem. Han kan også ligge våken lenge uten noe "bråk". Trenger smokk av og til når han mister den;)

Ellers har han den siste uka blitt utrolig flink til å ligge på magen og støtte seg på albuene! Retter seg ordentlig godt opp gutten som fyller 3 mnd til fredag;)

Kan også ligge lenge alene under babygymen sin og prate med lekene og gripe etter dem:) Gripe og få tak i lekene som hang over ham fikk han til da han var 2.5 mnd og blir sint og frustrert om han ikke får tak i lekene etter noen forsøk;) Hihi...

Skrevet

Jeg vil også være med!!

Emil begynte å snu seg fra rygg til mage fire måneder gammel.. Rundt fem måneder krålte han seg fremover med å skuffe den ENE arm under magen, nå seks måneder med begge armene og løfter rumpa opp i været og er nesten i krabbestilling..

Han kryper opp og ned fra "plata" under bordet, dog med litt knall og fall til tider og dessuten traller han villig med når vi synger for ham..

Skrevet

Jeg er stolt av at vi ikke har hatt et eneste bleieuhell!

Skrevet

Jeg er stolt over å ha en blid og fornøyd unge =)

Det tyder jo på at mamman og pappan gjør NOE riktig...

Skrevet

Dette var en hyggelig tråd!!

Min sønn på 6 mnd er heller ingen problem å legge.. sovner med en gang og står opp 12 timer seinere.

Min sønn smiler bestandig.

han kan ligge på gulvet alene og le seg ihjel og mens vi leker.. er kjempe stolt mor=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...