Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 sittet og fnist og skravlet og hatt en superkoselig kveld:-) Hun er nemlig FORELSKET!!! Og det er så utrolig herlig at hun deler gleden sin med meg......jeg fniser jo like mye som henne......Han bor i nabohuset og de gikk i barnehagen sammen, og han er en søt og skikkelig gutt.........sukk.....søte små som vokser til:-) Det rare er at det ikke er lenge siden jeg selv var 14 og jeg husker godt følelsen av å være tenåring og forelsket....hihihi........:-))
Karomamma Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Sukk Those were the days, my friend...
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Åhhh så koselig :0) Mamma var den siste som fikk vite noe kan jeg minnes ;0)
dritgrei hei hei! Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 he he det er koselig... Mamma fikk vel knapt nok vite om dritgreipappan før han var hanket vel i havn ;-))) og fjortiskjærester.... neitakk det hadde hun ingenting med.... :-)
her@ Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Åja, husker godt sånne ungdomsforelskelser - og fnisekvelder med venninner..... Så utrolig koselig da å ha en sånn kveld med fjortisen sin:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2007 Ja det er en stor glede å få lov å dele det:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå