dansejentes mamma Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Historien er egentlig helt idiotisk, men jeg handlet altså en jakke på finn.no til guttungen min. Avtalte pris og betalte. Så går det noen dager og jeg hører ingenting. Så jeg purrer. Husker ikke helt hva jeg skrev, har slettet mailen, men den var kortfattet sms stil uten mye høfelig utenom snakk. Jeg hører ingenting, såetter en uke begynner jeg å lure på om mailene i det hele tatt kommer frem, eller om jeg hadde glemt å betale. Så jeg sjekker nettbanken, joda jeg har betalt. Jeg sender en ny kortfattet mail: jeg har betalt + kopi fra nettbanken+ men jeg har ikke motatt noe fra deg, er den sendt?. Da får jeg svar, neida den er ikke sendt, men nå var alt blitt så ubehagelig at nå ville hun heve kjøpet. Jeg svarer at jeg vil ha jakken sønnen min har ventet på og som jeg har betalt for. Jeg hører fortsatt ingenting. Ny purring. Nei den er ikke sendt, den har hun solgt til en annen. Jeg er bare sur og trenger en passende hevn, bare for min egen mentale helses skyld. Kreative ideer mottas med takk.
dansejentes mamma Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 Ikke enda, men det hjelper jo lite når jeg har lovet at guttungen skal få pakke i posten med jakke.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 for ei møkkakjærring!!! er ikke så kreativ, men måtte bare si det!!! åså syns jeg kjempesynd i sønnen din:(
ツWonderfull Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 bestill 3 pizzaer på døren hennes, + blomster til naboene fra henne... blomster til 5-6 naboer...hehe
It's all about me Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Dette var nok garantert planlagt fra hennes side. Har hun i det hele tatt en jakke å selge er den nok "solgt" på samme måte til neste mann også. Så du burde iallfal begynne med å raportere henne inn til finn.no. Hevn utover det aner jeg ikke, det er jeg ikke oppfinnsom nok til i øyeblikket.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 hahaha! ja det kan du gjøre:D er så bra med kreative mennesker!!!
ツWonderfull Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 i kortet til naboene kan det stå: Kjære nabo! Jeg driver med svindel på finn. Vil du også være med? Kom på kaffe i morgen kl 18 så planlegger vi!
~sjiraff~ Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Hvis du forhånds betaler inn på hennes konto så er det vel nesten å be om at det skal skje? Kjipt uansett.. Har du navn og adresse da? Mye fint som kan bestilles i postordre kataloger.. hehe..
våken_om_natta Skrevet 30. oktober 2007 #12 Skrevet 30. oktober 2007 Ja! Bestill en diger dildo, en sånn til ca 1000 kr... ;-)
pøber´n & je Skrevet 30. oktober 2007 #14 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg politianmeldte da jeg opplevde noe lignende fra ei inne her. Utrolig nok tok de det seriøst også. Så da ringte han politimannen til henne, og 14 dager etter kom tingene. Jeg hadde helt klart anmeldt det.
lenej :o) Skrevet 30. oktober 2007 #15 Skrevet 30. oktober 2007 legger denne her inn jeg: http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=546694
pøber´n & je Skrevet 30. oktober 2007 #16 Skrevet 30. oktober 2007 Hjelper ikke mye for de som ikke er registrert på siden der da
NoDoubt Skrevet 30. oktober 2007 #17 Skrevet 30. oktober 2007 Uansett hva du gjør så må du opplyse om denne useriøse selger til finn.no. Så slipper forhåpentligvis andre å bli lurt! Ellers har jeg bare en ting å si: Payex!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå