jonamam Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Hvordan er det når dere vasker han nedentil? Skal en dra tilbake forhuden, eller vasker det seg "selv" der nede? Er så redd han skal få sår eller infeksjon hvis det er skittent der, men tør samtidig ikke tukle så mye med den.. Far er heller ikke så mye til hjelp her, da han har fjernet forhuden....
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Ikke dra forhuden tilbake. Vet ikke helt når en skal begynne med det, men ikke gjør det på hverken 3 el 4 åringen. Snakk med helsesøster hvis du er usikker. Mamma til en på 3 år og 4 mnd...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Vi snakka med legen om dette. Han sa vi ikke skulle dra forhuden tilbake med mindre det var nødvendig å vaske. Måtte vaske 4 åringen der her om dagen, det lukta ikke godt så vi måtte...
ayme Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Jeg og lurte på det når gutten min var 3år. Da sa de på helsestasjonen at det skulle jeg helst ikke gjøre...
Hufsla Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 jeg var til legen i går med min gutt på snart 4 pga trang forhud. Han sa at det var viktig å vaske han, men skulle ikke trekke tilbake forhuden. Kunne litt hvis jeg måtte, men ikke mye. Men lurer jo på når man isåfall skal dra den tilbake? Jeg får jo aldri et klart svar på det... Mannen min har også fjernet det overflødige så han har jo heller ingen erfaringer på det punktet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå