Gå til innhold

Irriterende vektkommentar av svigerfar...GRRRRRR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Födte for 2,5 mndr siden og den dagen jeg födte veide jeg 113 kg. Myee vann i kroppen og födte en stor gutt på 4,5kg.

Jeg er en höy dame på 180cm så jeg syns ikke det var sååå ille, vekta hadde fordelt seg overalt..

Veide meg hos legen for noen dager siden, 95kg og er egentlig FORNÖYD med å ha gått ned så mye på så kort tid, men planen er å gå ned ytterligere 10 kg til neste sommer.

Men, svigerfaren mener at det ser ikke ut som om jeg har gått ned så mye! Jeg er fremdeles svär ifölge ham! Svigermora forsnakket seg ikveld og avslörte hva han hadde sagt...

IRRITERENDE! Sier en mann som veier 140 kg og er noen cm höyere en meg liksom...

UFFFF.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, da hadde jeg blitt irritert også ja.. Prøv å sleng tilbake en kommentar neste gang han sier noe du. Spør han hva unnskyldningen hans er for å veie så mye, du har jo tross alt gitt han et barnebarn!!!

Og det er jo superbra at du har gått nes 18 kg på 2,5 mnd. Men om du ammer, så vent til du er ferdig med det før du slanker deg mer. Kommer sånne ekle avfallsstoffer fra fettvevet i melka om du slanker deg for fort, nemlig. Du er helt sikkert kjempeflott akkurat sånn du er! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...