BabiKlar Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 I morgen skal jeg teste, har ikm 2 nov, så bør egentlig vente litt, men tror ikke jeg klarer gitt.....flere som skal test i morgen??
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Hei:o) Så du klarer ikke vente.. Hehe! Jeg har IKM 3 november. Men har bestemt meg for å ikke teste før 6 November om TR ikke kommer..
lilletulle08 Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Har også IKM 2.nov...skal prøve å vente til 4-5.nov før jeg tester om ikke TR kommer.Men akkurat nå har jeg følelsen på at det ikke kommer til å bli en positiv test... har endel mensmurringer når jeg legger meg og når jeg står opp...ikke ellers om dagen.har dere d lignende?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har også mensmurringer... Men har vært mye kvalm, og opp og ned med matlyst.. Men har en følelse av at det ikke har klaffet denne gangen eller..
soooz Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 wooord - kjenner den følelsen. Så jeg for min del venter bare på den berømte jordbær uka Hva med ni? Noen feelings`?
enliten2009 Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 jeg tok testen i dag jeg:( og den ble NEGATIV.. uff og uff.. har IKM den 2 nov, så skal teste rundt den 6 om ikke den berømte kommer.... litt trist her jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå