snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Snuppa har noen søøøøøte bamser i sengen sin... veldig fine, og littebitt dyre...men dem har jo ligget der siden hun er født.. og jeg ser dem er ikke så rene lenger.. Gulp og litt av hvert.. Så hva kan jeg gjøre med de, kan de vaskes i vaskemaskinen.. evt. hvilken grader, spes såpe ??? hva gjør dere..
WP-TLogPeanut Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Hehe,når TL har søla på bamsene putter jeg de bare på 60 grader sammen med klærne hennes hittil gått bra hver gang
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg vasker kose kaninen til lillemann på 40 grader med vanlig vaskemiddel. Og den ha blitt vasket en del ganger - holder fortsatt godt.
suseduse Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 lillegutt har en bamse som han er totalt avhengig av, om enn ikke så dyr veldig DYRBAR hehe men siden han sutter på den VELDIG mye så må den vaskes en gang i blant.. men med tanke på at den skal vare en stund (1 år og ganske slitt alt) så vasker jeg den på hurtigvask på enten 30 eller 40 grader. bruker vanlig såpe.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har vasket disse på ull-programmet! De er like fine og ikke minst rene!
Ladybug~N&E Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 jeg har alltid vasket mine bamser i vaskemaskina. litt vaskepulver og skyllemiddel, 60grader og bamsene er like fine;) vis det er mye forskjellige farger på dem så har jeg vasket dem sammen med andre ting i samme farger. hånkler og bamser gikk fint sammen.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg pleier å bare hive de i vaskemaskina på kort vask med litt såpe.. For sikkerhetsskyld så kan du jo bruke milo og skånevask eller kortere sentrifugering (jeg har en knapp jeg kan trykke inn for kortere sentrifugering)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå