☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Nei, dessverre. Den lysten har vært totalt fraværende store deler av svangerskapet Er nå i 37+6 og tviler på den kommer tilbake før etter fødselen. Men du skal være glad du har heftig sex ennå =D
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 vil da si jeg har heftig sex ja.vi har sex hver dag.men noen stillinger blir litt klønete pga den store magen.
Hormonella:0) Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Har fortsatt ofte sex (fler ganger i uka),i de stillingene som lar seg gjøre.. er uke 37+5
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Ikke akkurat så heftig lenger, men litt sex blir det da Er 32 uker:)
Sussa jan 2016<3 Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Nope her i gården har det ikkje vært noe action siden 3-4 september eller no. Har 21 daga i gjen....huff.... det står i hvertfall ikkje på meg... han som ikkje gir noe tegn på tilnærmelser...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Ingen av oss har hatt noe sex lyst for tiden,heldigvis.Da slipper man at den ene går og er sur:)er i uke 37 og har vel ikke hatt sex på over 4 mnd.På`n igjen etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 er i uker 35, og har heftig LITE sex *lol* Blir bare rart (heldigvis syns både jeg og mannen det da )
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 ER i uke 37. I dette savangerskapet har det vært lite sex - mye fordi jeg har så følsom livmor. Sist var vi mye mer aktive, resultatet ble 4-5 turer til sykehsuet. Der viste kynnerene seg så kraftige at de slo ut som rier på diagrammet, for så å gi seg. Sånne falske alarmer har vi ikke tid til nå som vi har en fra før.. Gleder meg imidlertid til å kaste meg over kjæresten om en liten stund igjen. Tro ikke de som sier at sex etter fødsel blir dårligere, for oss ble det bare enda bedre, enda jeg hadde en stor skade tter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 Her ble døra lukket for 6mnd siden, kjæresten min er av de som ikke klarer å ha sex med gravid hehe men vi har masse kos og sterk kjærlighet, er uvant men etter fødsel er vi på igjen:o)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 Jepp!! Vi har sex stort sett daglig, og har hatt det under hele svangerskapet, Uke 39 nå...Vi har bare kost oss, og føles helt naturlig. Tipper vi har hatt mer sex i svangerskapet mitt enn de fleste har på flere år...Mannen min har like lyst nå som han altid har hatt, og er veldig glad for det. Må legge til at jeg ikke har hatt noen svangerskapsplager da;)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #12 Skrevet 31. oktober 2007 er uke 38+6 og har enda mye sex.men ikke så ofte som før.ett par ganger i uka ca.stillingene er også som før.gubben er ganske imponert over en passe stor dame som meg,termin om få dager og bekkenplager enda greier å ligge på ryggen med bena på skuldrene hans.hehe.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #13 Skrevet 31. oktober 2007 Er i uke 36, og vi har hatt sex gjennom hele svangerskapet. Min lyst har virkelig tatt av, og hans lyst har heldigvis holdt seg! Så vi har virkelig kost oss, ja! Men nå begynner lysten min å dabbe av, har lest at det er normalt når terminen nærmer seg, er jo høygravid nå... Men vi har sex neeesten hver dag enda. En annen ting... Lurer på om noen av dere har det på samme måte.... Nå når lysten min har vært virkelig på høyden, så har jeg fått orgasme etter bare noen få minutters sex... Kjæresten syns jo dette er hysterisk morsomt, for det er vanligvis han som må holde igjen og vente på meg... Men nå kan han liksom ikke komme fort nok...! Er jo komisk da... hihihi...
Moyra Skrevet 31. oktober 2007 #14 Skrevet 31. oktober 2007 Oh yes indeed!!!! og jeg har termin i morgen
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #15 Skrevet 31. oktober 2007 Jepps, har masse sex, helst flere gang om dagen når vi kan! Ser ikke for meg korsn eg ville hatt det om eg ikke fikk sex - hadde antagelig blitt til ei jævlig trollkjærring!!! Rart med det, selv om smertan i bekkenet e uutholdelig, så får sex'n meg til å glemme både smerta å andre plaga. Kjørra på, kjørra på!!
vero:o) Skrevet 31. oktober 2007 #16 Skrevet 31. oktober 2007 nai ikke så mye..men er i uke 40 da...hadde vel helt normalt ivertfall til uke 36-37 men dabber av på slutten kommer nok til å merke det du og om noen uker
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #17 Skrevet 31. oktober 2007 heldige dere er, jeg tør ikke ha sex lenger, slutta med det etter at hvert samleie endte i en blodpøl;-( de sa på føden at det ikke gjorde noe og så lenge det ikke kom så mye kunne vi bare ha sex, men jeg synes det er skummelt! så derfor lar vi som regel være.. er bare 8 dager igjen til termin nå da, så har prøvd å ha litt sex i tilfelle de tkan sette i gang en fødsel:-P
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #18 Skrevet 31. oktober 2007 Har sex på alle måter som vi hadde før, da magen ennu ikke er masse i veien. Men sexlysten er ikke der flere ganger daglig som før. Men blir nok:) er i uke 30.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 31. oktober 2007 #19 Skrevet 31. oktober 2007 I allefall er det en heftig øvelse å få manøvrert den digre magen hit og dit! Vi må bare stoppe og le noen ganger =D Beste kommentar så langt "Eh, vennen...nå tror jeg du må flytte deg, jeg kjenner ikke bena mine lenger!" Så fruen har visst lagt på seg litt, ja..... *flirer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå