Gå til innhold

flere langtidssykemeldte her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jer er så leiiiii.. har vert sykemeldt i 5 uker nå,og er videre sykemeldt ut november.. skikkelig slitsomt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vis du e så veldig lei,kan du ikke prøve deg på aktiv da??

Skrevet

prøvde å få legen med på det i dag,men han nektet.. har prolaps i nakken,og han vil ikke at jeg skal gjøre det kronisk. i jobben min er jeg hele tiden til stede og blandt masse mennesker,og full fart,og ofte overtid.. og stress +++ gjør at det blir verre/tar lengre tid å bli bedre.

Skrevet

Sliter med det samme i min jobb,men etter 1 mnd hjemme nå orker jeg ikke mere så idag fikk jeg 100% aktiv slik at jeg kan være deltagende på jobb:=)

Det er jo det som er litt greia med aktiv er jo at man skal holdes litt lengere i jobben hvor man kan styre dagene selv ettersom hva man orker,hvor lange dager man orker osv...

Det funker kanskje ikke i alle jobber,men håper det funker for meg:=)

Skrevet

ja,vet.. har forsøkt litt noen dager på eget initiativ,men har funket dårlig da.. skla høre med naprapaten min på timen der hva han sier! stoler litt mer på ham.

Skrevet

Hva, kan man være aktiv sykmeldt når gravid?! Trodde det var noe med at AS er ifm rehabilitering, og da gjelder ikke graviditet ...?! DA VIL JEG OGSÅ VÆRE AKTIV SYKMELDT!

Skrevet

hehe,jeg har ikke sagt at jeg er gravid da!! roooo neeed. :):):):) er prøver. og sykemeldt pga prolaps. :)

Skrevet

Uff! Ha vært sykemeldt siden juni jeg.. Får ikke lov å jobbe mer i svangerskapet!

Skrevet

Ok, da skjønner jeg :o)

God bedring! :)

Skrevet

Ingenting som tilsier at du ikke kan vær aktivt sykmeldt når du er gravid. Mange damer på jobben min som har vært det.

Skrevet

Utålmodige damer :-)

Jeg har vært sykemeldt siden februar, og har akkurat fått begynt å jobbe litt smått.. :-)

Skrevet

Jeg er 30 uker på vei og er 85 prosent sykemeldt, pga. bekken og rygg. Får også jobbe ut over det med lette oppgaver, slik at jeg har noe å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...