Gå til innhold

er jeg helt paranoid her eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.jeg har gjeld oppetter ørene .masse inkasso som jeg fik før jeg ble gravid,og bare utsatt og utsatt.har inkasso saker på 200.000....

.vil til økonomisk rådgiver og få orden på det.betale med lønnen min,men kvier meg for det..han må da tro jeg er en veldig uansvarlig person som ikke gjort no før men utsatt det for redd han vil kontakte barnevernet om han ser alt jeg skylder..

er jo saker som gått langt.skylder mye.

2.jeg har nettopp gått gjennom et brudd og føler jeg trenger snakke med psykolog om det.men tørr ikke det heller.tenk om hun sier jeg er deprimert og blir begymret for hvordan sønnen min har det..?

uff ja er helt paranoid jeg sikkert.

men tror jeg er det når det gjelder barnevernet da min kusine mistet sine fordi hun ble psykisk syk.

gikk veldig inn på meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja du er paranoid.

er bare ærlig.

jeg går selv til psykolog, hun er en av de mest kjente her i byen.

hun har sagt til meg at INGEN tar fra deg barnet hvis du er psykisk syk, med mindre du ikke vankjøter,mishandler,misbruker eller forlater barnet ditt !

barnevernet kan ikke ta fra noen barnet hvis det ikke er en veldig alvorlig grunn.

Du viser deg faktisk som en bedre mor hvis du tar tak i problemmene dine og går til lege/psykolog og viser at du vil ha hjelp for deg og din sønn skyld også!!

lykke masse til!!!!

Skrevet

takk for svar.ja føler meg jo paranoid ,men bare når det gjelder det.

men du sier hun sa det til deg..da må jo du spurt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...