Gå til innhold

Hvordan ha et godt liv? Hvordan lever dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordag legger dere opp dagene, ukene, helgene?

Hvem og hva prioriterer dere? Av venner og familie? Hvor ofte?

Kosthold?

Trening?

Husvask?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min oppskrift på å ha et godt liv, er å glede seg over de små øyeblikkene. vi venter heller ikke til fredag/lørdag med å ha kos. vi kan like gjerne ha biffmiddag, med rødvin og levende lys på en tirsdag. og det å kunne kose seg i eget selskap er jo også viktig. jeg er mye alene, da sambo jobber på sjøen. men kan likevel kose meg med et glass rødvin, levende lys og god mat. og tenke at: NÅ koser jeg meg,NÅ har jeg det bra. eller f.eks kakao og boller på kalde høstkvelder.

Skrevet

Synes vi har det bra jeg! Vi har en stabil og ok økonomi, dessuten er vi enige om bruken slik at vi aldri har vært skikkelige uenige eller kranglet om penger.

Vi har alt vi trenger av matrielle ting.

Vi har hatt muligheten til å gjøre livet litt lettere for oss selv, ved å investere i hjelpemidler.

Ting som skal gjøres deler vi på.

Kostholdet kunne alltids vært bedre og vi burde nok trent mer begge to, men det er ikke alltid første pri i dette huset.

Vi forsøker å ikke planlegge for mye, men passer på å kose oss med fellesaktiviteter hver helg.

Drar på besøk og har besøk så ofte vi orker, noe som dermed kan variere litt.

Vi prioriterer tid med hverandre som familie.

Vi er flinke til å fortelle hverandre hva vi betyr for hverandre, hjelpe hverandre og ta hensyn til hverandre.

Vi gleder oss enormt i fellesskap over barnet vårt.

Og jeg kunne fortsatt i det uendelige...... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...