Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er kansje lit sinna, og trenger mye ti på mårgenen. Hva me dere?
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Rabiat rasende, tygger glass og spiser småbarn om jeg ikke får en halvtime i fred etter jeg står opp. Og det får jeg jo aldri. Har egentlig fred i sjela, men tåler ikke lyder, snakk, spørsmål, folk, blikk, forstyrrelser og Iron Maiden. Hadde jeg vært gift med meg hadde jeg vurdert skilsmisse hver morra. Hadde jeg vært mora mi hadde jeg meldt meg sjøl til barnevernet.
Eat sardines and die Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Hvor er skrivepolitiet her mon tro?
julesklia Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er skikkelig trött i trynet og morragretten.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Er veldig sinna, men alt for energiløs til å gi det utløp. Helt til jeg kommer meg på jobb og får knasket i meg litt frokost.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Innholdet var så mye mer interessant enn feila - akkurat som Thor Heyerdahl på engelsk, det funker.
Eat sardines and die Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Thor Heyerdahl på engelsk fungerer kun etter inntak av et ukjent antall alkoholenheter.
Eat sardines and die Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 Vennligst utdyp..............det skjønte jeg ingenting av.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #12 Skrevet 30. oktober 2007 Noe som går som pikk i Grete går helt strålende, som smurt, helt uten gnuss og motstand
Eat sardines and die Skrevet 30. oktober 2007 #13 Skrevet 30. oktober 2007 Sånn å forstå, men det stemmer overhode ikke med Thor Heyerdahl og hans tolkning av engelsk! Bare så det er sagt en gang for alle.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 31. oktober 2007 #14 Skrevet 31. oktober 2007 jeg er som regel i strålende humør om morgenen, beste tiden på døgnet foruten om natta. elsker senga mi. jeg er i midlertid bra hissig sånn ca tidlig kveld når det nærmer seg leggetid for unger. som finner på så mye for å trekke ut tiden til legging. da er jeg sliten og higer etter å slappe av etter at unga er i seg og overhode ikke motagelig for type festelige gjemselsleker enten det er ungen eller tanbørsten eller alle de sangene jeg blir bedt om å synge. da er det godt å ha en man som stepper inn når mamman har fått nok humor for dagen. det er da jeg har lyst til å hyle et eller annet som får alle til å la meg være i fred. det værste er at mine barn egentlig er enkle å legge men jeg er bare så uendelig sliten så det at snuppa vil at jeg skal hinke opp trappa blir uaktuelt.
ragna Skrevet 31. oktober 2007 #15 Skrevet 31. oktober 2007 er det forskjell på sinna og rasende? jeg er isåfall begge deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå