Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Artikkelfrist i morgen, illsint medforfatter som påstår seriøse forskere har artiklene sine klar en måned i forveien (jeg sverger på at han kommer fra en annen planet) og evigvarende svangerskapskvalme. Forsøkes kompensert med mann sendt ut på bedriftsfylla, Ramnstein på aggresivt lydnivå og en pakke knekkebrød. Flere gode tips?! Tilby redaktøren tvilsomme tjenester i bytte mot utsatt frist, eller har en underskog små, lekre Kina-damer uten amme-pupper allerede kommet meg i forkjøpet?
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Seriøse forskere har ALDRI så lenge jeg har levd blant dem holdt tidsfristen med mer enn tre sekunder. Med svangerskapskvalme antar jeg dessuten at blowjobs er utelukka. Men knekkebrød har ingen skrevet bedre eller fortere på, det fremmer bare sjølmordstanker og masturbasjon - her er det tomme kalorier som gjelder, for eksempel en pølse med kakemarsipan, men jeg antar at kvalmen utelukker det også - er det NOE mer gledesfylt du kan putte i kjeften uten å spy? Rammstein er et godt valg, å skjelle ut noen på Dib/Bim er også givende. Lykke til.
Eat sardines and die Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Hold pusten, lukk øynene ......................vips. Ikke noe problem mer. Du har levert en strålende artikkel som viner premier verden rundt. Dine økonomiske vansker er blåst bort. Du kan leve av ryktet resten av livet. Sånn...................!
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Har tatt helt av og klint litt smør utover knekkebrødene. Rent oppløftende. Og ja, det er jeg som holder en lang, solid akademisk tradisjon ved like ved å være ute i akkurat siste liten, og ikke min streberske lille spyflue av en kollega. Er forøvrig ikke helt enig i at knekkebrød fremmer masturbasjon. Kostholdet mitt de siste månedene tilsier i så fall at jeg burde ha gangsår både her og der, og det stemmer ikke helt med fakta. Det eneste det fremmer her i huset er støvsugerbruken, siden jeg lider av sterkt fremskredet smuleangst.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Og jeg som mye heller ville tilbringe alene-kvelden min i sofaen sammen med Al Gore... (eller mer presist, boka til Al Gore. Den om klima og miljø og sånn liksom).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå