bekkebekk Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er i uke 18 nå og tror ikke jeg har kjent liv enda.. Grunnen til at jeg sier det er at jeg kanskje har kjent "noe" litt nå og da.. men det kan likegodt være helt vanlige ting som luft eller noe.. Når kjente dere liv første gangen og hvordan var det? Var dere helt sikre på hva det var når dere kjente dette? Og kjente dere det da hver dag? Takknemlig for svar!
loppelaura Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 jeg kjente liv første gang i uke 17, føles nesten som når en har en sommerfugl i hendene å den flakser med vingene... nesten som kiling på innsiden av magen :-)
line_n & sara Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 i uke 20 var det helt tydelige spark (har forresten morkaka foran) kjente litt småtterier før den tid, og, men fokuserte ikke så mye på det! spark kommer når de kommer! gadd ikke å kjenne etter disse boblene og fiskehalene som blir beskrevet overalt!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Tror jeg kjenner litt nå. Er i uke 20. Men er ikke så ofte. Ikke hver dag liksom. Fra uke 27-28 skal enn kjenne spark hver dag.
prinsessemor123 Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er i uke 19 nå, og kjenner liv nesten hver dag. har kjent det ca en uke. Muligens noe småbevegelser før det. Kan ikke kjenne det utenpå enda. Er andregangs. Forrige svangerskap kjente jeg det i uke 20.
Nr 2 i magen:) Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg kjente det som bobler første gang i uke 16 - litt sånn følelse som når man er veldig sulten og får sånn boblefølese i magen!!! Hvis det virker logisk! Etter dette har jeg stort sett kjent noe hver uke. Er nå i uke 23 og min kjære kjente for første gang et lite lite spark i går - litt som kiling mot fingertuppene. Og jeg selv kjenner den lille krabaten hver dag nå. Men i begynnelsen er det også vanskelig å definere helt hva man kjenner. Men er nok gullet ditt når du føler det!!! Veldig forskjellig når man kjenner noe, ikke noe fasit svar på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå