Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff...broren min har nettopp vært her sammen med sambo og datteren på 20 mnd og det ble litt ukoseligt. Det begynnte med at vi spiste middag og koste oss. Etterpå gikk alle sammen opp i loftstua ...broren med familie + meg sambo og datteren min som akuratt har fyllt ett år. I loftstua er det så greit, siden alle lekene til dattra mi er det og barna kan leke veldig trygt. Problemet begynte da datteren til broren min kuppa alle lekene til mi jente....hun fikk ikke leke med noe. Fant hun ei leke var datteren til broren min kjapp med å røske det ut av hendene hennes mens hun etterpå dyttet henne over ende. Det er noe som kan skje tenke jeg, men det bare fortsatte og fortsatte. Mora til jenta sa ingenting, bare overså det totalt. Det endte med at jeg måtte veilede datteren hennes(broren min var ikke tilstede akkuratt da....han er strengere i oppdragelsen) og trøste jenta mi som ikke skjønte noen ting. Etter en stund sa hun følgene: "hvis du reagerer åp at jeg ikke sier noe til jenta mi så har jeg en plan....jeg vil ikke være en sånn nei-person. De må finne ut ting selv"

Hallo!!! ble så provosert!!

Hvordan kan denne jenta lære hva som er rett eller galt. Hvordan kan hun forholde seg til andre når ingen grenser blir satt?

lurer på hvordan hun hadde reagert hvis noen gjorde noe sånnt med hennes unge

Huff...er bare så irritert....måtte bare få det ut!!! Srakkars jenta mi som ble dytta så mange ganger:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...