netti82 Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Til alle dere ggravide frisører. Jeg jobber som frisør selv og er i uke 26 nå. Jeg lurer bare på om der jobber like mye ennå eller om dere er sykemeldt. Evnt. hvorfor om det har med jobben å gjøre. Det er jo en ganske tøff jobb til tider, spesielt tenker jeg på travle perioder å d går vi jo i møte nå
**3søtesmå** Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er frisør og er i uke 20 med mitt andre barn. Er ikke sykmeld, men jobber bare 75% nå siden jeg vil være litt hjemme med min sønn på 1 år. Kjenner at de begynner å bli tyngre nå og bekkenet begynner å krangle litt. Jobbet nesten frem til permisjonen sist, men tror ikke jeg orker å presse meg like mye denne gangen som sist. Var helt ødelagt i ryggen til slutt. Orka ikke stå sammenhengende mer enn 5 min, og da begynner det å bli vanskelig å være på jobb. Håper å holde ut til etter nyttår i allefall.
Candygirl_ Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 hei.. jeg jobber som frisør.. er i uke 15 imorra.. jobber fullt. har ikke vært dårlig i det hele tatt foreløpig.. jobber dere med farge og sånn enda?
dollylille Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 hei. jg jobber som frisør, og er 40 % sykemeldt. jeg er i uke 27, og jobbet fullt til uke 23, men valgte da å jobbe litt mindre pga at jeg ble ganske sliten etter 8 timer på jobb. kjente d spesielt i ryggen. men også fordi vi går en travel tid i møte, og jeg har lyst å jobbe helt til jeg skal ut i permisjon rett over jul. kunne sikkert jobbet 100 % en stund til, men da hadde jeg blitt helt utslitt og kanskje endt med at jeg hadde blitt 100 % sykemeldt etter en stund, og d ville jeg ikke. dessuten har man jo en del faste kunder som jeg vil følge opp så lenge som mulig. :-) når jeg jobber så gjør jeg alt. synes ikke du skal presse deg med å jobbe fullt, tenk på at du faktisk har en slitsom jobb, og at du ikke skal ødelegge deg helt.
Hvitkløver2020 Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er i uke 18 og sykemeldt for andre gang,pga blødninger!! Jobbet fullt til uke 30 sist , så 50% derfra og fullt sykemeldt fra uke 34. Men det ser ut som det blir roligere denne gangen:)
jiha Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er frisør lærling og har vært 100% sykemeldt pga kvalme og oppkast siden uke 6. er i uke 19 nå=oO er enda sykemeldt til uke 22..
Leirha Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er 23+3 og jobber egentlig 100%. Men ble sykemeldt denne uka pga slimposebetennelse i høyre hofte. Men sykemeldingen varer bare ut uka. Håper å være tilbake 100% igjen etter dette. Håper også at jeg klarer meg gjennom denne travle perioden som kommer nå, at jeg ikke blir sykemeldt. Føler jo jeg må opparbeide meg litt penger nå, og juletider er jo aller beste tiden å gjøre det på... Får jo en del i provisjon da. Men føler meg veldig presset til å jobbe alt jeg orker pluss enda litt til. Har egentlig vært super fin til nå, så begynner hofta å streike (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå