Klar for nr 3! Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Hei! jeg er helt ny her inne, g vet ikke helt hvordan ting fungerer.. jeg er i min 2 pp og har akkurat fått mensen... trodde jeg.. det som er litt rart er at det ikke er vanlig mens. har blødd i 3 dager nå, men ikke mye sånn som jeg pleier når jeg har mensen.. og nå er det bare litt spotting. lurer på om det er noen som har opplevd dette og som vet hva som skjer med meg? hadde 37 dagers syklus forrige mnd, denne mnd fikk jeg "mensen" på dag 31. tror jeg hadde EL rundt 16- 17 okt. har tatt graviditetstest i dag, men den var negativ ..
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Hei Dette med blødninger og sykluser er ikke enkelt nei.. Har opplevd det samme selv. Er nå i min 7 pp, (tror jeg) Hadde etter mine beregninger el ca 12 okt og ikm den 22 okt, men fikk en blødning den 16 allerede. Det var også veldig ulikt "vanlig TR", med klar rød/ rosa farge, og nesten bare spotting. Varte i 3-4 dager. Hadde et lite håp om at det var en såkalt festeblødning, men har tatt flere g-tester som har vært negative:( så da går jeg ut fra at det var en tidlig TR, og at jeg nå er midt i en ny pp. Har nå kjøpt el-tester. Har ikke brukt det før, men fant ut at det var på tide å kartlegge syklusene mine. Skulle ønske jeg hadde startet med dette før! Har desverre ikke noe godt svar på hvorfor du fikk den blødningen, men det er ganske vanlig med ustabile sykluser når man slutter med prevansjon. Har selv hatt sykluser på alt fra 23 dager til 32 dager etter at jeg sluttet med p-pillene. Har du ellers noen symptomer? Ønsker deg lykke til med prøvingen i alle fall!
Klar for nr 3! Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 jeg har hørt at mange gravide har en blødning ganske tidlig i svangerskapet, rundt IKM, men har ikke noe håp om det siden jeg har testet negativt, og ellers ikke har noen symptomer.. jeg har også kjøpt el-tester.. har brukt det før, men har ikke fått noen positive.. så nå har jeg kjøpt 21 stk, for nå vil jeg vite om jeg har el i det hele tatt! takk for svar og lykke til med prøvingen du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå