Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Er bare 9 uker på vei med nr 2 men klarer ikke skjule magen lenger!! Hvordan var det med dere som har flere barn? Fikk dere mage fort med nr 2? Snuppa er snart 19 mnd så den kan kanskje ha litt å si? Ikke det at jeg vil skjule magen, men vært fint å kunne vente et par uker til pga jobben.
*ale* Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 4 år mellom mine, og fikk mage i uke 10 med nr to. Ikke lett å holde det hemmelig nei...
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er i uke 10 med nr 2 og har en jente på snart 20 mnd ) Gankse likt vi da, hehe. Jeg har ikke noe særlig til mage enda. Litt oppblåst om kvelden, og liiiiiiitt "rundere i kantene" om dagen, men ikke noe gravidmage enda nei.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Fikk mage med en gang med nr.2. 6-7 uker nåe jeg sa det på jobben. Men var ganske oppblåst den første tiden. Den gikk liksom ned litt rundt 3 mnd. Men nå som jeg er 20 uker sprenger den allerede. Lykke til!
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Da er det vel bare til å fortelle alle at ja vi skal ha nr 2! Prøvde mammabuksene i stad å magen var der den ja! Men føler at det er mye "oppblåsthet" jeg også. Snuppa mi er født i april 2006 og spiren er ventet i førsten av juni 2008 så ja vi er ganske like ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå