Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 (Superskinny Me: The Race to Size Double Zero) Britisk dokumentar. Vi følger journalistene Kate Spicer og Louise Burke som ser på Hollywoods holdninger til den supertynne kvinnekroppen. Den amerikanske størrelsen «zize zero» er av mange sett på som et ideal. Debatten i mediene har i det siste dreid seg om den usunne livsstilen som kreves for at en voksen kvinne skal oppnå den forjettede «zize zero» - som på norsk tilsvarer størrelse 32. Vi følger to kvinner med normal vekt, Kate og Louise, i deres forsøk på å slanke seg til supertynne sylfider. De to journalistene prøver en rekke ekstreme slanketips som berømte kjendiser som Victoria Beckham og Nicole Richie har fulgt. Og journalistene avslører at disse slanketipsene blant annet kan gi hormonforstyrrelser, hjerneskader og hjertesvikt. "Takke meg til noen kilo for mye, med hjernen og hjerte i god behold"!!!
Karomamma Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Ha ha, jeg leste omtalen i avisa. Og der hadde du et program jeg definitiv IKKE skulle se... Hjerneskader hadde de sikkert fra før av uansett, tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå