Gå til innhold

Mannfolk å finklær?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann som hater skjorte å finklær, så når det nærmer seg jul og bursdager ender det alltid opp i krangling. Skal i 75 års dag på søndag å nå har kranglingen begynt. Min familie forlanger nesten at man har på seg skjorte ihvertfall når det er bursdager.

Hvordan skal jeg få han til å ta på seg denne skjorta å unngå mer krangling?

Noen som har noen råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en selv som hater å pynte seg. Så jeg har igrunn gitt opp. Så nå går han i det han vil Hender at han tar på seg noe fint, men da gjør han det fordi han vil. Han sier det er mere årleit fordi jeg ikke maser. Han er 30 år så det er ikke min jobb å oppdra han. Folk får bare ta han som han er tenker jeg. Så jeg var sikkert ikke mye til hjelp.

Skrevet

Fint å vite at andre også har det som meg, Han her er også 30 år, så det er sant som du sier at det ikke er din jobb å oppdra han. Får vel bare tenke som deg å la folk ta han som han er:)

Takk for svar=)

Skrevet

Har du prøvd noe mer midt i mellom? En sort skjorte som han kan ha t-skjorte under eller noe i den duren?

Jeg har også en som det omtrent må et bryllup til for at finstasen skal komme på. Han hater å bruke noe annet enn t-skjorte og hettegenser.

Hvis han får lov til å ha åpen skjorte med t-skjorte under blir han litt blidere, aller lettest er det å lure ham til å bruke kortermet skjorte med genser under. Det er ikke like fancy, men han ser ihvertfall nogenlunde flidd ut.

Hva med en pen, helt enkel strikkegenser til dressbukser?

Ellers kan du jo prøve og lokke ham med seksuelle tjenester hvis ingenting annet nytter.

Hvis ikke noen av disse rådene fungerer for dere må du nesten dra esset ut av ermet : Gråt stille "for deg selv" og si med rolig stemme "du vil aldri gjøre noe for meg lenger? Elsker du meg ikke?" når han spør hvorfor du gråter..

Skrevet

Har prøvd med noe midt i mellom ja. Nytter ingenting. Dressbukse er uaktuelt her, men for se om jeg kan finne en fin genser til ham og en sort fin bukse.

Seksuelle tjenester er jo et forslag ja;) hehe

Takk for gode råd. Får prøve ut det siste hvis ingenting annet funker;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...