jente08ogspire:) Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Har hatt en dårlig dag i dag, har ikke kjent liv på 3 dager, dette bekymrer meg..... Sambo tar det hele med ro. Han er av den rolige typen og jeg av den hysteriske. Har jeg grunn til uro? er 19+3 i dag.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Hvis jeg hadde kjent liv hver dag ellers, så hadde nok jeg ringt jordmor for å høre om de kunne sjekke hjertelyden... i tilfelle bare... Bedre med en gang for mye enn for lite... men vet hvordan du har det. Sambo også bare bagatelliserer alt, og mener at alt er naturlig og normalt. HALLO - er ikke DE som har babyen inni magen sin... man blir jo redd når ting forandrer seg så...
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er inne i min 22 uke nå...& har kjent liv hver dag i et par uker nå.Legen min sa at jeg nå skal kjenne spark/liv hver dag,visst det går 1 dag der jeg ikke kjenner noe...ja,da ville han at jeg skulle komme til han med en gang. Så visst jeg var deg,ville jeg ha tatt en tur innom legen/jordmor snarest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå