Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 synest ikke vinterdressen virket så mye tykkere. Lurte på og bare bruke høstdressen i vinter med ullflisdress inni? eller må vi av gårde og kjøpe vinterdress tror dere...
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Hei Vi brukte reima høstdress i hele fjorvinter, ikke noe problem i det hele tatt. Bar pass på at barnet ditt har mulighet for å ha ull evt annet varmt tøy inni, så skal det gå bra. Vi bor forresten på østlandet, og her var det -15 i perioder, og vår lille på 2 holdt seg god og varm!
anonymnick Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Ja vi brukte også høstdressen hele vinteren i fjor og har kjøpt samme dress i år. På det kaldeste brukte hun ullundertøy, hel tynn ulldress og strikket ullbukse og ullgenser under. Var så varm og tørr og god.. :-) Bor på Østlandet.
Ranveig R Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Det skulle vel ikkje vere noko problem i det heile tatt. Eg synest sjølv at det er meir praktisk med tynn dress og så heller fleire lag med tøy inni, då er det lettare å regulere påkledninga etter kor kaldt det er (eller ikkje er, sidan vi snkkar om Vestlandet her ;o). Vi kjem ikkje til å kjøpe vinterdress i alle fall.
alvis Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Gutten min brukte høstdressen hele sist vinter og skal gjøre det denne vintern også. Jeg har kjøpt en fleecedress som han kan ha inni hvis det blir ekstra kaldt.
Ametyst Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Vi bruker Reima høstdress med ull i så mange lag som trengs i Oslo. Det var flere butikker som anbefalte dette, og vi er veldig fornøyd etter fjorårets vinter. Jeg ville ikke ha kjøpt vinterdress var jeg dere.
1974 Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Hvordan vasker og tørker dere høstdressene? Bruker dere imprignering eller hva det nå heter? Bor på østlandet selv..bruker høstdressen men vurderer å kjøpe vinterdress. Får se det litt an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå