Gå til innhold

Uff, stakkers tulla mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag måtte hun hjem fra barnehagen med masse utslett i skrittet og på beina. Hadde litt feber i tillegg, men ingen av delene så ut til å plage henne. Tok hun med til legen som trodde det kunne være vannkopper. Var ikke det nei... I løpet av helgen har hun variert i feber fra ingenting og til 39.8 som er det høyeste jeg målte, hun fikk litt utslett i munnen som utviklet seg til blærer som gjorde at hun hadde/har vondt for å spise, fikk også noen små flekker på fingrene. Variasjonen i feberen, samt utslettet i munnen slår henne helt ut, hun går rundt og sier au au og peker på hodet, øyet, beina osv. Itillegg har hun blitt tettere i astmaen.

I går var jeg hos legen med henne. Han sendte oss opp på sykehuset for å ta blodprøver. I dag fikk vi svaret... Hun har en kraftig virusinvfeksjon som er smittsom og må holdes hjemme fra barnehagen i 2 uker. Da de ringte å fortalte meg hvor lenge hun måtte være hjemmet ble jeg så satt ut at jeg helt glemte å spørre om hva slags virus infeksjon det var. Tror selv at det kan være noe Hånd, munn og fotsyken. Skal til legen igjen i morgen for hente sykemelding så får spørre han da. Håper bare ikke hun har pådratt seg bronkitt eller lungebetennelse på toppen av det hele, men slår meg litt ( bitte litt) til ro med at de hadde vel oppdaget de tpå blodprøvene da.

Stakkers liten, ikke greit å være 2 år og så satt ut :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff!! det hørtes virkelig ikke godt ut!!

sender varme godbedring klemmer fra oss. og krysser for at hun blir god slik at dere kan kose dere noen dager før hun skal i barnehagen igjen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...