Bare jeg er meg :o) Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Har en gutt på 18 som jeg IKKE får til å spise noe frukt? Bare spytter ut.Tror jeg har prøvd det meste av frukt over lang tid,men nei da:( Egentlig rart siden han har en storebror som elsker alt av frukt og gjerne vil spise det han spiser.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 18 mnd eller 18 år? haha, en atten åring som spytter ut frukten for han ikke vil ha, morsomt syn:)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 Ler meg skakk.....Hehe. Er riktignok hønemor,MEN han er 18 MND:o)))
Tante Sofie # Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 HAr du prøvd å mose det? Hva med å lage smoothie? Mos frukt og bær (ferdigposene fra fryseren er gode), hell oppi eplejus-vips en god og sunn fruktdrikk:-)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har moset det,men vil ikke ha. Men smoothie ja...det skal jeg jammen meg prøve.Har jo blender og greier.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå